Ballet Beautiful

Ballet Beautiful

Με τη μέθοδο της διάσημης αμερικάνας χορεύτριας Μέρι Χέλεν Μπάουερς, μπορεί κάθε μία να αποκτήσει το καλίγραμμο, μυώδες και ευλίγιστο σώμα της μπαλαρίνας.
22 Μαρτίου 2012 Ευφραιμίδη Μαρίλη
Από τα 16 της χορεύει με το New York City Ballet στο Lincoln Center και σε περιοδείες σε όλο τον κόσμο. Μετά από 10 χρόνια εντατικής εξάσκησης, η Μέρι Χέλεν Μπάουερς αποφάσισε να καταγράψει τα "μυστικά" του επαγγέλματος και να μοιραστεί με όλες όσες θέλουν να αποκτήσουν ένα σώμα σαν το δικό της. Τώρα, αμέτρητες γυναίκες σε όλον τον κόσμο γυμνάζονται με τα βιβλία και τα DVD του Ballet Beautiful. Οι βασικές αρχές είναι οι ακόλουθες:
• Κάθε άσκηση πρέπει να κινητοποιεί όλο το σώμα, όχι μόνο το κομμάτι του που γυμνάζουμε. Όταν αντιλαμβανόμαστε τις αλλαγές που επιφέρει στο σύνολο του σώματος, η γυμναστική γίνεται πιο αποτελεσματική.
• Όλες οι παράμετροι της άσκησης (ευθυγράμμιση, ισορροπία, ευλυγισία, ενδυνάμωση, καρδιοαναπνευστική αντοχή) συσχετίζονται. Αν αποτύχουμε σε μία από αυτές τις παραμέτρους επηρεάζονται και οι άλλες.
• Η ψυχική διάθεση την ώρα της γυμναστικής επηρεάζει το αποτέλεσμα. Η ίδια άσκηση μπορεί να έχει διαφορετικό αποτέλεσμα στο σώμα όταν εκτελείται σε διαφορετικό επίπεδο συνειδητότητας ή όταν κάνουμε διαφορετικές σκέψεις. Για παράδειγμα, όταν κάνουμε στρέτσινγκ με την αγωνία μιας οντισιόν στο μυαλό, τότε θα είναι δύσκολο να χαλαρώσουμε αρκετά ώστε να πετύχουμε τα αποτελέσματα των διατάσεων. Η ήρεμη αναπνοή και η ηρεμία είναι τα μυστικά για καλό στρέτσινγκ.
• Το να είμαστε παρόντες πνευματικά όταν γυμναζόμαστε και να μην αφήνουμε το μυαλό μας να χάνεται σε σκέψεις, βοηθάει να πολλαπλασιάσουμε την επιτυχία της άσκησης. Καθώς βελτιώνουμε την αυτοσυγκέντρωση και την εστίαση, αυξάνουμε τη συνειδητότητα και πετυχαίνουμε καλύτερο έλεγχο των κινήσεων.
• Κάθε σκέψη που περνάει από το μυαλό όταν γυμναζόμαστε επηρεάζει το αποτέλεσμα της άσκησης. Η γυμναστική είναι ένας διαρκής διάλογος ανάμεσα στο πνεύμα και το σώμα.
Το πρόγραμμα
Για να αποκτήσουμε ένα σώμα σαν αυτό των χορευτών, συνδυάζουμε την αεροβική με το στρέτσινγκ και τη μυϊκή ενδυνάμωση. Για την αεροβική διαλέγουμε ανάμεσα σε γρήγορο περπάτημα, τζόγκινγκ, κολύμπι, ποδήλατο και, φυσικά, το αυτονόητο: χορό. Ασκούμαστε επί 30-45 λεπτά, τρεις έως πέντε φορές τη μέρα. Εκτός από τα οφέλη της για την αύξηση της αντοχής, η αεροβική άσκηση είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να χάσουμε βάρος. Τις μέρες που δεν κάνουμε αεροβική, ακολουθούμε πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης (δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα). Αποτελείται από ασκήσεις στο πάτωμα όπως κοιλιακούς, ραχιαίους, βαθιά καθίσματα, πους - απ και πλάγια πους - απ με το ένα χέρι. Το σώμα του χορευτή χρειάζεται και την κατάλληλη ενέργεια. Η καθημερινή διατροφή πρέπει να έχει πέντε μερίδες φρούτα και λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, άπαχη πρωτεΐνη και πολύ νερό. Τα αναψυκτικά, τα γλυκά και τα λιπαρά ζωικής προέλευσης πρέπει να αποφεύγονται όσο περισσότερο γίνετα.