Τέλεια μπράτσα χωρίς νυστέρι

Τέλεια μπράτσα χωρίς νυστέρι

Με τις νέες μη επεμβατικές μεθόδους της αισθητικής ιατρικής μπορούμε να αποκτήσουμε τα σφιχτά καλίγραμμα μπράτσα που θέλουμε.
08 Μαρτίου 2012 Ευφραιμίδη Μαρίλη
Εκείνο που χαρακτηρίζει το φετινό σέξι δεν είναι το βάθος του ντεκολτέ ή το μήκος της φούστας. Οι σχεδιαστές στρέφουν το βλέμμα στα μπράτσα των γυναικών. Αυτό, βέβαια, δεν είναι πάντα εφικτό. Μερικές φορές, ακόμη κι αν το δέρμα στο πρόσωπό μας είναι νεανικό και αρυτίδιαστο, υποφέρουμε από προβλήματα στη συγκεκριμένη περιοχή. Η χαλάρωση και το τοπικό πάχος, μας κάνουν να αναζητάμε ρούχα- καμουφλάζ και να κρεμάμε ξανά στην ντουλάπα το αγαπημένο στράπλες. Η περιοχή αυτή είναι μία από τις πρώτες που υποφέρουν από χαλάρωση και περιττό λίπος. «Το δέρμα στα μπράτσα έχει μικρότερη ελαστικότητα απ' ότι σε άλλες περιοχές του σώματος» μας λέει η δερματολόγος Πηνελόπη Τυμπανίδου. «Επιπλέον, επιβαρύνεται και από τη συσσώρευση του λίπους. Τα μπράτσα είναι μία από τις κατ' εξοχήν λιποαποθήκες των γυναικών. Όπως όλο το λίπος στο γυναικείο σώμα, έτσι και αυτό υπακούει στις εντολές των οιστρογόνων και της προγεστερόνης».
Μέχρι πριν λίγο καιρό οι επεμβάσεις στην ευαίσθητη περιοχή των βραχιόνων είχαν περιορισμένα ποσοστά επιτυχίας. Σήμερα όμως, χάρη στην εξέλιξη της αισθητικής ιατρικής, οι ειδικοί έχουν στη διάθεσή τους μία σειρά από τεχνικές ώστε να εξασφαλίζουν το επιθυμητό αποτέλεσμα: σφιχτά, σμιλεμένα μπράτσα.

Για την καταπολέμηση του λίπους
Ενέσεις λιποδιάλυσης
Για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του τοπικού πάχους, η αισθητική ιατρική έχει σήμερα να προτείνει τις ενέσεις φωσφατιδυλχολίνης. Η δραστική αυτή ουσία είναι ένα παράγωγο της σόγιας που έχει λιποδιαλυτική δράση. «Η φωσφατιδυλχολίνη εγχύεται με λεπτές βελόνες στον υποδόριο λιπώδη ιστό και διαπηδά τα τοιχώματα των λιποκυττάρων» εξηγεί ο πλαστικός χειρουργός Κωνσταντίνος Φλώρος. «Επιδρά στο περιεχόμενό τους με αποτέλεσμα τα λιπαρά οξέα να διασπώνται και τα τριγλυκερίδια να μετατρέπονται σε μονογλυκερίδια. Σε αυτή τη μορφή μπορούν να οδηγηθούν στο ήπαρ και να μεταβολιστούν».
Σε ποιες απευθύνεται: «Η θεραπεία της λιποδιάλυσης έχει καλύτερα αποτελέσματα όταν το τοπικό πάχος είναι περιορισμένης έκτασης. Αν το πρόβλημα είναι πιο έντονο, τότε εφαρμόζουμε λιποαναρρόφηση. Μπορεί όμως να χρησιμοποιηθεί και σε συνδυασμό με τη λιποαναρρόφηση ή με θεραπείες σύσφιξης».
Πως γίνεται: Η τεχνική εφαρμόζεται στο ιατρείο. Ανάλογα με την έκταση του προβλήματος, απαιτούνται περίπου τέσσερις επαναλήψεις με ενδιάμεσα διαστήματα τριών εβδομάδων.
Τιμή: Κάθε επίσκεψη κοστίζει περίπου 250 ευρώ.

Για την αντιμετώπιση της χαλάρωσης
Needling
«Το δέρμα στα μπράτσα είναι πιο λεπτό ακόμη και από αυτό στο πρόσωπο» μας λέει η δερματολόγος Πηνελόπη Τυμπανίδου. «Επιπλέον, το πλέγμα των ινών του κολλαγόνου στο χόριο είναι πιο αραιό και ασθενές απ' ότι σε άλλες περιοχές. Κατά συνέπεια, το δέρμα στα μπράτσα είναι πολύ πιο επιρρεπές στη χαλάρωση. Με το needling μπορούμε να αυξήσουμε την παραγωγή του κολλαγόνου και να βοηθήσουμε το δέρμα να υποστηριχθεί». Η θεραπεία γίνεται με ένα ρολό με μικροσκοπικές βελόνες (μήκους ενός χιλιοστού) που, καθώς κυλάει πάνω στην επιδερμίδα, προκαλεί ανεπαίσθητα τραύματα. «Κάθε απειροελάχιστη πληγή που προκαλείται από το ρολό, περνάει από τα τρία βασικά στάδια της ανάπλασης: φλεγμονή, πολλαπλασιασμός κυττάρων, σχηματισμός νέου ιστού. Η επιτυχία είναι ότι με τη συγκεκριμένη συσκευή αυτός ο κύκλος της ανάπλασης συμβαίνει συγχρόνως σε αμέτρητα σημεία, το ένα δίπλα στο άλλο. Η διαδικασία μοιάζει ουσιαστικά με έναν χείμαρρο που συνεπαίρνει τα κύτταρα του δέρματος. Φτάνουμε τόσο βαθιά στην επιδερμίδα ώστε πετυχαίνουμε όχι μόνο αύξηση της ποσότητας αλλά και βελτίωση της ποιότητας του κολλαγόνου και της ελαστίνης».
Σε ποιες απευθύνεται: Θεραπείες σύσφιξης με needling μπορούν να κάνουν οι γυναίκες που υποφέρουν από χαλάρωση, όχι όμως και από τοπικό πάχος. Προσφέρεται ακόμη και για πολύ αδύνατους βραχίονες.
Πως γίνεται: Οι θεραπείες γίνονται στο ιατρείο με τη χρήση τοπικής αναισθησίας και χρειάζονται έξι επαναλήψεις, σε απόσταση μίας έως δύο εβδομάδων μεταξύ τους, ώστε να ολοκληρωθούν τα αποτελέσματα. Ο αριθμός των επαναλήψεων εξαρτάται από το μέγεθος του προβλήματος. Κατά τη διάρκειά τους, το ρολό εγχύει υαλουρονικό οξύ στις οπές που ανοίγει έτσι βοηθάει στη διαδικασία της ανάπλασης. Για να δει όμως κανείς αποτέλεσμα πρέπει να κάνει παράλληλα τις κατάλληλες ασκήσεις γυμναστικής.
Τιμή: Κάθε επίσκεψη κοστίζει 200-250 ευρώ.

Personal Training
Ένα ζευγάρι γυμνασμένα μπράτσα είναι το όνειρο όλων των γυναικών. Λίγες όμως είναι εκείνες που αφιερώνουν χρόνο και όρεξη στο γυμναστήριο. «Κι όμως, τα μπράτσα ανήκουν σε μία μυϊκή ομάδα που ανταποκρίνεται εύκολα και γρήγορα στην άσκηση» μας λέει η Δέσποινα Γαβριήλ, καθηγήτρια φυσικής αγωγής και γιατρός. Αρκεί λοιπόν λίγη ώρα στο σπίτι με τις κατάλληλες ασκήσεις για να κατακτήσουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η ειδικός συστήνει τριάντα λεπτά τρεις φορές την εβδομάδα για να αποκτήσουμε και να διατηρήσουμε ωραία χέρια. Να τι πρέπει να κάνουμε:
• «Εξοπλιζόμαστε με βαράκια, το πιο κατάλληλο αξεσουάρ για να γυμνάσουμε τους βραχίονες» μας λέει η κ. Γαβριήλ. Προμηθευόμαστε ένα βαράκι του ενάμισι κιλού για κάθε χέρι.
• «Στεκόμαστε όρθιες, σε στάση προσοχής, με τα βαράκια στα χέρια. Ανεβάζουμε τα χέρια στη σύμπτυξη (τα λυγίζουμε στα πλάγια του κορμού και τα σηκώνουμε μέχρι τα δάχτυλα να φτάσουν στους ώμους) και την ημιανάταση (τα σηκώνουμε μέχρι τα μισά της ανάτασης). Επαναλαμβάνουμε δώδεκα φορές για να συμπληρώσουμε ένα σετ. Ολοκληρώνουμε κάνοντας τρία σετ».
• «Όρθιες, με τα βαράκια, κάνουμε αιωρήσεις, με τα χέρια να ξεκινούν από χαμηλά, να περνούν μπροστά μας και να φτάνουν στην ανάταση. Συμπληρώνουμε τρία σετ όπως προηγουμένως. Συνεχίζουμε με την ίδια άσκηση, αλλά προς τα πίσω, μέχρι ο βραχίονας να φτάσει παράλληλα με το έδαφος. Έτσι γυμνάζονται οι τρικέφαλοι, μία σημαντική μυϊκή ομάδα. Κάνουμε τρία σετ. Συνεχίζουμε με αιωρήσεις στα πλάγια, μέχρι τα χέρια να φτάσουν στο έδαφος. Κάνουμε και πάλι τρία σετ».
• Αν θέλουμε να συνδυάσουμε τη γυμναστική των χεριών με την αναψυχή, μπορούμε να επιδοθούμε σε κάποιο σπορ. Η κ. Γαβριήλ μας λέει πως τα πιο ωφέλιμα για τα μπράτσα είναι η κολύμβηση, το βόλεϊ, το τένις, η κωπηλασία και η αναρρίχηση.