Πασαρέλα sur mesure στο facebook

Πασαρέλα sur mesure στο facebook

To Topshop σε συνεργασία με το facebook θα λανσάρει μία νέα social media εμπειρία στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου.
13 Σεπτεμβρίου 2012 Λουκία Λυκίδη

Την επόμενη Κυριακή μία έκπληξη περιμένει όσους παρακολουθήσουν live ή live streaming το σόου του TopShop Unique S/S 2013 στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου. Μια νέα social media εφαρμογή θα τους δίνει την ευκαιρία να επέμβουν στα ρούχα και τα αξεσουάρ που θα βλέπουν στην πασαρέλα αλλάζοντας τους το χρώμα. Επίσης θα έχουν την δυνατότητα να παραγγείλουν ό,τι τους αρέσει άμεσα και να φορέσουν τα ρούχα τρεiς μήνες πριν αυτά ξεκινήσουν να διατίθενται στα καταστήματα. Ο επικεφαλής του τμήματος του marketing Justin Cooke εξηγεί: "Η επίδειξη είναι αφιερωμένη στον πελάτη και στόχο έχει να δημιουργήσει αυτό που λέμε "social entertainment'' γύρω από το προιόν. Θέλουμε να μεταφέρουμε την μαγεία και την ενέργεια του καταστήματος της Oxford Street έξω από τους τοίχους του σε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο μέσω του Topshop.com. Η κοινότητα, το εμπόριο και η διασκέδαση, όλα σε ένα".
Επιπλέον όλα τα προιόντα που θα έχουν χρησιμοποιηθεί για το μακιγιάζ των μοντέλων θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία ενώ οι ενδιαφερόμενοι θα τα παραλαμβάνουν μέσα σε 48 ώρες. Οι θεατές επίσης θα μπορούν να κάνεις download την μουσική από το itunes κατά την διάρκεια αλλά και μετά το σόου ενώ οι χρήστες του twitter θα μπορούν να σχολιάσουν την συλλογή σε 140 χαρακτήρες και να κερδίσουν VIP εισητήρια για το επόμενο fashion show του TopShop.

H συλλογή Topshop διατίθεται στα καταστήματα Sotris. www.sotris.gr