Η Dree Hemingway νέο πρόσωπο των Accessorize

Η Dree Hemingway νέο πρόσωπο των Accessorize

Όλα τα must-have trends της σεζόν (τσάντες με εκκεντρικά mix & match λουράκια, customized κονκάρδες και faux furs, περίτεχνα κοσμήματα και statement κασκόλ με φόντο το Buckinghamshire.
26 Σεπτεμβρίου 2016 #


Το νέο πρόσωπο της παγκόσμιας καμπάνιας Φθινόπωρο-Χειμώνας 2016 των Accessorize είναι η Αμερικανίδα Dree Hemingway, δισέγγονη του νοβελίστα Ernest Hemingway, κόρη της ηθοποιού Maurel και ανηψιά του supermodel των 70's Margaux.



Η Dree εντυπωσιάζει το κοινό της σε κάθε look της καμπάνιας, υπογραμμίζοντας όλα τα must-have trends της σεζόν: από τις τσάντες με τα εκκεντρικά mix & match λουράκια, τις customized κονκάρδες έως τα παιχνιδιάρικα faux furs, τα περίτεχνα statement κοσμήματα και τα λεπτεπίλεπτα statement κασκόλ και φουλάρια.



Η φωτογράφιση της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε από το διάσημο φωτογράφο Sean Thomas, σε μοναδικές τοποθεσίες στο Buckinghamshire και στα Loft Studios του βορειοδυτικού Λονδίνου. Τη στιλιστική επιμέλεια των looks ανέλαβε η Sam Ranger.