Η Louis Vuitton είναι και πάλι η πιο πολύτιμη ετικέτα μόδας στον κόσμο, βασισμένη στις οικονομικές της επιδόσεις και την ικανότητά της να επηρεάζει τόσο την επιλογή του αγοραστικού κοινού όσο και τις τιμές των luxury προιόντων.

Το brand πολυτελείας εμφανίστηκε στην 19η θέση στη λίστα Best Global Brands της Interbrand -την υψηλότερη κατάταξη για κάθε label μόδας. Στις ψηλότερες θέσεις βρέθηκαν μάρκες τεχνολογίας – με την Apple, τη Google και τη Microsoft να κατέχουν τις τρεις πρώτες θέσεις.
Τη Vuitton ακολούθησε ο οίκος Hermès στη θέση 32 και στη συνέχεια ο Gucci στην 51η. Σύμφωνα με το Business of Fashion, η Burberry έπεσε τρεις θέσεις και βρέθηκε στην 88η, ενώ η Prada έπεσε 13 θέσεις στην 94η. Η Dior ήρθε στην 95η, ενώ ο Ralph Lauren έχασε τη θέση του στους πρώτους 100, από την 98η θέση που ήταν πέρυσι.

“Η Louis Vuitton έχει συνδέσει το  brand με τον πολιτισμό”, δήλωσε η Rebecca Robins, παγκόσμια διευθύντρια της Interbrand και συν-συγγραφέας του “Meta-Luxury”.

«Όταν κοιτάζουμε τη Louis Vuitton, την Gucci, την Hermès ποια είναι η μαγεία με αυτά τα εμπορικά σήματα; όχι μόνο λειτουργούν δυνατά, αλλά είναι η σχέση μεταξύ label και πολιτισμού και το κάνουν με τέτοιο τρόπο που είναι και σωστός αλλά και βιώσιμος “, πρόσθεσε η Robins.  “Τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Είναι όλα καλά μελετημένα, κατευθύνονται στρατηγικά και αποδίδονται με τη δύναμη της πεποίθησής τους.”

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below