O Jean Paul Gaultier σε ρόλο ψυχαναλυτή

O Jean Paul Gaultier σε ρόλο ψυχαναλυτή

Με αφορμή τη νέα συνεργασία του ως Creative Director της Diet Coke, o Γάλλος δημιουργός ξεδιπλώνει τις υποκριτικές του ικανότητες σε ένα πρωτότυπο διαφημιστικό σποτ.
15 Μαρτίου 2012 Ελένη Σκαλκώτου

Ακολουθώντας τα χνάρια καταξιωμένων δημιουργών όπως ο Karl Lagerfeld και ο Roberto Cavalli οι οποίοι συνεργάζονται με εταιρείες αναψυκτικών, τώρα ο Jean Paul Gaultier αναλαμβάνει τη δημιουργία των συλλεκτικών μπουκαλιών της Diet Coke που αναμένεται να λανσαριστούν στη Ευρώπη τον επόμενο μήνα.

Ενθουσιασμένος για την καινούργια του συνεργασία ο διάσημος σχεδιαστής δηλώνει:

«Το brand μου ζήτησε να εξερευνήσω τη διασκεδαστική πλευρά του για το σχεδιασμό του μπουκαλιού. Θέλω να δείξω στον κόσμο σχέδια που αγαπώ. Τα μπουκάλια έχουν το σχήμα γυναικείου κορμιού οπότε ήταν πολύ ευχάριστο για μένα να τα «ντύσω»! Το ίδιο το μοτίφ της Diet Coke είναι τόσο όμορφο που βασίστηκα και σχεδίασα γύρω από αυτό. Το τελευταίο που έκανα ήταν να προσθέσω το logo μου στο μπουκάλι. Το έκανα σαν να έβαζα μια εύθραυστη σφραγίδα, που το μετατρέπει σε  κάτι ιδιαίτερο. Κάτι που θα ήθελε ο καθένας να αγγίξει».


Το πιο ωραίο κομμάτι όλης αυτής της καμπάνιας βέβαια είναι τα 3 απολαυστικά βίντεο. Δείτε το κεντρικό βίντεο επάνω και τα άλλα 2 εδώ: