Τώρα η βόλτα στις βιτρίνες γίνεται ενώ πίνετε καφέ ή έχετε χαλαρώσει στον καναπέ σας. Δεν χρειάζεται να χάνετε χρόνο ή να τρέχετε κάτω από τη ζέστη ή τη βροχή για να κάνετε τις αγορές σας.

Γνωρίστε μια νέα εφαρμογή που μετατρέπει το κινητό σας στο απόλυτο εργαλείο για να κάνετεvirtualtourστις βιτρίνες των γυναικείων καταστημάτων ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ.  Δεν είναι απλά μία οπτική περιήγηση είναι η νέα πρόταση που σας «λύνει» τα χέρια, κάνοντας τις αγορές σας εύκολες, διασκεδαστικές, γρήγορες και πάνω από όλα οικονομικές.

Εκατοντάδες καταστήματα είναι καταχωρημένα σε αυτό το χρηστικόapplication, το οποίο μάλιστα περιλαμβάνει και χάρτη για να τα εντοπίσετε, με όλες τις νέες παραλαβές σε ρούχα και αξεσουάρ, με τις τιμές και τις ειδικές εκπτώσεις. Και όχι μόνο.

Μπορείτε να βρείτε όλες τις ευκαιρίες στη γειτονιά σας, το κέντρο, τα κοντινά ή λιγότερο κοντινά προάστια, να διαλέξετε κατάστημα, αντικείμενο, διαδρομή, τιμή και -απλώς- να πεταχτείτε να το αγοράσετε.

Μπορείτε να ενημερωθείτε πρώτες για τις τάσεις που θα επικρατήσουν, να έχετε μια συνολική εικόνα για ό,τι νέο υπάρχει στις ωραιότερες βιτρίνες της πόλης.

Eίναι ευχάριστο, έξυπνο στην εφαρμογή και φέρνει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα ό,τι πιο νέο από τις βιτρίνες στο χώρο σας. Το WindowShoppingθα αποτελέσει τον απόλυτο οδηγό αγοράς για τις γυναίκες της πόλης και της περιφέρειας, ενώ παράλληλα θα διευκολύνει τους τουρίστες να κάνουν στοχευμένες και εύκολες τις αγορές τους. Ακόμη όμως και εάν δεν είστε σε mood αγορών το WindowShoppingμέσα από το κινητό σας μπορεί να σας ταξιδέψει στις πιο απολαυστικές βιτρίνες, να συγκεντρώσετε τα αγαπημένα σας κομμάτια και να συνθέσετε τα lookπου θέλετε να αποκτήσετε.

Πρόκειται για ένα «ζωντανό» app,το οποίο σας προσφέρει δημιουργικές διεξόδους αγοράς και σας χαρίζει ευχάριστο χρόνο μαζί του.

Επιπλέον, εάν ένα κατάστημα έχει κατηγοριοποιηθεί στα αγαπημένα ενός χρήστη, αυτομάτως θα του έρθει ειδοποίηση (notification) στο κινητό του, ότι το αγαπημένο του Χκατάστημα μόλις ανανεώθηκε.

Το WindowShoppingείναι η νέα τάση για τις καλύτερες αγορές όπου και εάν βρίσκεστε. Είναι η νέα έκφραση του ShoppingTherapyμε τη διαφορά ότι δεν περιορίζεται από το χρόνο ή τα γεωγραφικά όρια.

 

Πως δουλεύει:

Μάθετε τα 4 βήματα που θα σας οδηγήσουν στο αντικείμενο του πόθου σας!

  1. Επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε όπως ρούχα, παπούτσια τσάντα κλπ
  2. Αμέσως μετά επιλέγετε την περιοχή που θέλετε να περιηγηθείτε (Κολωνάκι, Κηφισιά, Γλυφάδα, Χαλάνδρι,Μαρούσι και Ερμού)
  3. Εστιάστε στο κατάστημα της επιλογής σας από τον χάρτη που εμφανίζεται στην οθόνη.
  4. Σύροντας την οθόνη προς τα δεξιά μπορείτε να απολαύσετε την βόλτα σας πηγαίνοντας από το ένα κατάστημα στο επόμενο.

 

Είναι διαθέσιμο για τα δύο κύρια λειτουργικά iOSκαι Androidκαι μπορείτε να το κατεβάσετε δωρεάνστο κινητό σας!

Επιτέλους, ήρθε το απόλυτα γυναικείο application που αφορά… όλους!
Το μόνο δύσκολο θα είναι να το κρατήσετε… μυστικό!

 

Γνωρίζετε ότι τα πρώτα καταστήματα λιανικής είχαν εντελώς διαφορετική μορφή απ ότι έχουν σήμερα;

Πως φαντάζεστε ότι μπορεί να ήταν μια βόλτα στα μαγαζιά όταν πρωτοέκαναν την εμφάνιση τους;

Θα σας μεταφέρω  στον 18ο αιώνα για να σας περιγράψω πως εξελίχθηκε η αγορά λιανικής και πόσο η τεχνολογία βοήθησε  εμπορικά  να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε. Πως η τεχνολογία μπορείστις μέρες μας να την εξελίξει και να την πάει ένα βήμα παρακάτω,γεγονός που μπορεί να ωφελήσει τόσο τους καταναλωτές, όσο και τους καταστηματάρχες .

Όσο και αν σας φαίνεται οξύμωρο,  η μόδα ενδεχομένως  να ήταν και τότε  αντίστοιχα και ενδεχομένως περισσότερο δημιουργική από σήμερα,υστερούσε όμως  στο εμπορικό κομμάτι, καθότι πολλά από τα σημερινά εργαλεία marketingκαι παρουσίασης προϊόντων παρέμεναν ανεξερεύνητα εκείνη την εποχή .

Φανταστείτε τώρα ότι κάνετε μια βόλτασε έναν εμπορικό δρόμο τον 18ο Αιώνα στο Λονδίνο,τι θα βλέπατε;

Θα βλέπατε εντυπωσιακές γυναίκες να φοράνε μακριά φορέματα, πλουμιστά με κορσέδες και διάφορα αξεσουάρ να τα συνοδεύουν (καπέλα διακοσμημένα με μεταξωτές κορδέλες και φτερά) τα καταστήματα δεξιά και αριστεράσας, ισόγεια , με μια πόρτα και έναν billboardπαραδίπλα, στο οποίο ήταν γραμμένα τα προϊόντακαι ουσιαστικά η ταυτότητα του καταστήματος ήταν η φωνή του καταστηματάρχη.

Για να προσελκύσουν τον κόσμο οι καταστηματάρχες στεκόντουσαν στην είσοδο του καταστήματος και προσκαλούσαν τον κόσμο να μπει στο κατάστημα.

(Παράδειγμα Μοναστηράκι)Έτσιόμως δεν αναδεικνυόταν ούτε το προϊόν ούτε και η ποιότητα του καταστήματος. Υπάρχουν αναφορές ότι πολλοί καταστηματάρχες της εποχής κατηγορούνταν  για μικροπρέπεια, παραπλάνηση και απληστία.

Την ίδια περίοδο, στα μέσα του 18ο αιώνα, λόγω της  βιομηχανικής επανάστασης όπου ανέδειξε την μεσαία τάξη και ενίσχυσε την αγοραστική της δύναμη ,  σε συνδυασμό με την ευρεία διαθεσιμότητα το γυαλιού (λόγω της ανάπτυξης επιστήμης και τεχνολογίας) έγινε το πρώτο breakthrough  για να αποκτήσουν τα καταστήματα την μορφή που έχουν σήμερα.

Αυτό πιστώνεται στον  Francis Place, ο οποίος διατηρούσε ένα ραφείο στο Charing Cross του Λονδίνου στα τέλη του 18ο αιώνα και ήταν ο πρώτος που τοποθέτησε μια γυάλινη πρόσοψη μπροστά  το κατάστημα του.Σημειώνεται ότι το κατάστημα του FrancisPlaceσυνεχίζει να υπάρχει μέχρι και σήμερα!

Η πρώτη βιτρίνα ήταν πολύ διαφορετική από αυτή που βλέπουμε σήμερα (δυστυχώς δεν βρήκαμε διαθέσιμο  υλικό online), καθότι το τζάμι αποτελείτο από  μικρά panelsγυαλιού και ουσιαστικά διαφοροποιούταν ότι έκανε το κατάστημα  ‘διαμπερές’, μπορούσες δηλαδή  να δεις τι  περιείχε  ο εσωτερικός χώρος χωρίς όμως να προβάλλονται τα  προϊόντα στην βιτρίνα.Όπως λέγεται, η συγκεκριμένη πρωτοβουλίαδεν απέσπασε και πολύ θετικά σχόλια από τους υπόλοιπους καταστηματάρχες της εποχής, όμως η ιστορία τους διέψευσε παταγωδώς. Επιβεβαιώθηκε το γνωστό ρητόπου είναι πολύ δημοφιλές στις μέρες μας στο InstagramJ“Firsttheylaugh, thentheycopy”.

ΌπωςαναφέρειοHerbert N. Casson, συγγραφέαςτου ‘’Twelve Tips on Window Display’’τα πρώτα χρόνια οι καταστηματάρχες χρησιμοποιούσαν τις   βιτρίνες τους σαν μπροστινό ράφι χωρίς να τους πολυαπασχολεί το περιεχόμενο τους και πως παρουσίαζαν τα αγαθά τους εκεί, αλλάζοντας τα προϊόντα πολύ σπάνια.

Η έννοια του “window-shopping” είχε όμως ήδη γεννηθεί!

ToSelfridgesήτανένααπόταπρώτακαταστήματαστηΒρετανίαπουεισήγαγετηνέννοιατου“Window Dressing”καισχεδόν ταυτόχρονα,πολλέςεκατοντάδεςβιομηχανίεςστηΓερμανίαξεφύτρωσαν,οιοποίες κατασκεύαζαν κούκλες και propsγια βιτρίνες. Έτσι,τακαταστήματαξεκίνησανναανταγωνίζονταιέντονα μεταξύτουςμόλιςκατάλαβαντοengagementπουείχανοιβιτρίνεςτουςμετουςκαταναλωτέςμεσκοπόνατουςτραβήξουν την προσοχή όσο περισσότερο γίνεται.

Η τεχνολογία βοήθησε ακόμη περισσότερο να αναπτυχθεί το “WindowShopping” και στις αρχές του 20ου αιώνα, χάριν στην εύκολη προσβασιμότητα στο ηλεκτρικό ρεύμα οι βιτρίνες εκτός του ότι μπορούσαν πλέον να τραβούν την προσοχή και κατά την διάρκεια της νύχτας, μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν διάφορα τρικς για να προσελκύσουν ακόμη περισσότερο κόσμο μπροστά από τα καταστήματά τους, με tailormadeκινούμενες κατασκευές (μιλάμε για την εποχή της υπερβολής- πχ υπήρξε κατάστημα που έφερε ζωντανούς πιγκουίνους στην βιτρίνα, Αμερική). Η τεχνολογία ανάπτυξης του γυαλιού βοήθησετις  βιτρίνες να πάρουν σιγά σιγά τη μορφή που γνωρίζουμε σήμερα, με χοντρά και μεγάλα, ενιαία και μονοκόμματα πάνελς που κάλυπταν όλη την πρόσοψη ενός καταστήματος.

Μια μίξη θεατρικής αποτύπωσης σε συνδυασμό με την άμεση διαφήμιση των προϊόντων αποτέλεσε τη συνταγή της επιτυχίας.

Έτσι, τοεπάγγελματου “WindowDresser” είχεμόλιςγεννηθεί.

Για windowdressersεπιστρατεύτηκαν εκατοντάδες σχεδιαστές, τεχνίτες και καλλιτέχνες σε μια εποχή που άνθιζε η δημιουργικότητα με τους καταστηματάρχες να προσπαθούν να ξεπεράσουν τα τετριμμένα, σε έναν αγώνα να διαφοροποιηθούν και να ξεχωρίσουν, ειδικά την περίοδο των εορτών όπου το windowshoppingείχε την τιμητική του.

Μεγάλα ονόματα της τέχνης συνέβαλαν σε αυτό. Ο ξακουστός στις μέρες μας και ιδιόμορφος καλλιτέχνης Salvador Daliστα πρώτα του καλλιτεχνικά βήματα, συνέβαλε και εκείνος στην εξέλιξη της κουλτούρας του “WindowShopping” με μια αμφιλεγόμενη σουρεαλιστική προσέγγιση στο κατάστημα  ‘’Bonwit Teller’’ στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης δύο ξεχωριστές περιόδους το 1929 και1939. Το τελευταίο του έργο προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις με πολλούς να την αποκαλούν την πιο αιρετική βιτρίνα του Μανχάταν. Μερικές ημέρες αργότερα, η σύνθεση του Salvadorθα αποκαθηλωθεί πριν την ώρα της,  γεγονός που θύμωσε πολύ τον καλλιτέχνη με μαρτυρίες να λένε ότι από τον θυμό του έσπασε τη βιτρίνα του καταστήματος μερικές ώρες αργότερα.

Ένας ακόμη πολύ γνωστός καλλιτέχνης, κάποιες δεκαετίες αργότερα αναμίχθηκε με την τέχνη του “WindowDisplay” με πολλούς μάλιστα να ισχυρίζονται ότι αυτή του η ενασχόληση λόγω της δημοσιότητας και της προβολής που πήρε αποτέλεσε αφετηρία για την απογείωση της καριέρας του που ακολούθησε. Αναφερόμαστεστονπρωτοπόροτουκινήματοςτης ‘’PopArt” Andi Warhol, όπου τον Απρίλιο του 1961, όταν ακόμη δούλευε ως διαφημιστής,  παρουσίασε 5 από τους πρώτους PopPaintingπίνακες,επίσης στη βιτρίνα του Bonwit Tellerστη Νέα Υόρκημε διορατικό του στόχο, να τονίσει τον καταναλωτισμό της εποχής. Οι πίνακες βασίστηκαν σε ταινίες κόμικς και διαφημίσεις εφημερίδων, ενώ οι κομψά ντυμένες κούκλες μπροστά ακροβατούσαν ανάμεσα στην ιδέα της τέχνης ως διαφήμιση.

Η μόδα τις επόμενες δεκαετίες θα έμπαινε στη χρυσή εποχή της και σε συνδυασμό με την πλήρη απελευθέρωση των γυναικών το WindowShopping έφτασε νααποτελεί μια αγαπημένη συνήθεια, με πολλές γυναίκες να τη παρομοιάζουν με ένα ρομαντικό ραντεβού.

Αυτό περιλαμβάνει όλα τα στάδια ενός ραντεβού, από την πρωταρχική έρευνα για ένα αγαθό που μας ταιριάζει (πρόσωπο), μέχρι το φλέρτινγκ όταν το εντοπίσουμε και την τελική κατάκτησή – απόκτησή του μέσα από μια ρομαντική διαδρομή, περιπλανώμενη από το ένα μέρος στο άλλο. ‘Όπωςκαιστο Window Shopping, μερικάραντεβούείναι ‘’απολαυστικά’’ και έχουντηδικήτουςαξίαχωρίςναυπάρχειαπαραίτηταηπρόθεσηγιαδέσμευση (αγορά) όπως ακριβώς συμβαίνει και με ένα date.

Στις μέρες μας, το πέρασμα και μόνο μπροστά από μια βιτρίνα μπορεί να φανερώσει πολλά. Πολλοί την αποκαλούν ‘’Τα μάτια μέσα στο κατάστημα΄΄ ή ‘’Τον σιωπηλό πωλητή’’.

Οι  απαιτήσεις όμως της σύγχρονης γυναίκας έχουν ελαφρώς μεταλλάξει την αγαπημένη μας συνήθεια. Η σύγχρονη γυναίκα είναι πλέον πολυδιάστατη, και μπορεί ταυτόχρονα να είναι μια καλή μητέρα, νοικοκυρά, μια υπεύθυνη και αξιέπαινη επαγγελματίας όντας παράλληλα κομψή και στυλάτη. Ο χρόνος πλέον είναι περιορισμένος και πολλές φορές μια βόλτα στα καταστήματα μπορεί να μην αποτελεί στιγμή χαλάρωσης και απόλαυσης. Τα ψώνια μας γίνονται όλο και πιο στοχευμένα με τα μεγάλα εμπορικά κέντρα να κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας . Μια γυναίκα θα επισκεφτεί ένα εμπορικό κέντρο για ευκολία, τόσο για να σταθμεύσει το αυτοκίνητο της πιο εύκολα όσο και για να περιπλανηθεί στα καταστήματα που είναι δίπλα το ένα με το άλλο,  κάτω από οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες  έχοντας παράλληλα διάφορες άλλες δραστηριότητες να απασχοληθεί.

Αυτή η τάση έχει βοηθήσει πολύ τις fastfashionπολυεθνικές να αναπτυχθούν ραγδαία ενώ αντίθετα  τις μικρομεσαίες Ελληνικές επιχειρήσεις, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά  μιας οικονομίας, να υποφέρουν. Οι καθόλα αξιέπαινες μικρομεσαίες επιχειρήσεις λιανικής ρούχων προσφέρουν ποιοτικά κομμάτια που μπορούν να καλύψουν απόλυτα τις ανάγκες των καταναλωτριών σε λογικές τιμές, δίνοντας ταυτόχρονατην αίσθηση μοναδικότητας στο κοινό τους λόγω των ξεχωριστών και ιδιαίτερων εμπορευμάτων που έχουν.

Παράλληλα η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η εξοικείωση με αυτή έχει ανοίξει νέους ορίζοντες. Το να βλέπουμε πλέον online,ρούχα, αξεσουάρ και υποδήματα είναικομμάτι της καθημερινότητάς μας.

Πως θα σας φαινότανε όμως να μπορούσατε από την οθόνη του κινητού σας να βλέπατε τις βιτρίνες των αγαπημένων σας καταστημάτων μαζί με κάποια επιλεγμένα εμπορεύματα, αυτά τα οποία θα ανανεώνονται διαρκώς;

Κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα του WindowShopping, μιας εφαρμογής κινητού για λειτουργικά Androidκαι iOSη οποία σε μεταφέρει αρχικά έξω και στη συνέχεια μέσα στα αγαπημένα καταστήματα της πόλης. Μπορεί κανείς, αρχικά μέσα από 6 επιλεγμένες περιοχές (Κηφισιά, Γλυφάδα, Κολωνάκι, Ερμού Χαλάνδρι, Μαρούσι) να παρακολουθεί σχεδόν σε πραγματικό χρόνο 230 καταστήματα.

 

 

 

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below