Fashion brands που twittάρουν

Fashion brands που twittάρουν

23 Δεκεμβρίου 2011
Aliza Licht DNKY
«Για μένα οι τέσσερις εποχές είναι τώρα επίσημα: Χειμώνας, Άνοιξη, Καλοκαίρι και η Εποχή της Κάπας» έγραψε το @DKNYPRGirl και 350.000 followers πήραν το μήνυμα-τάση της σεζόν. Η πρώτη διδάξασα Εϊλάιζα Λιχτ έβαλε σε εφαρμογή την ιδέα του DKNYPRGirl το 2009, αρχικά σαν φανταστική κόμικ περσόνα. Πολύ γρήγορα κατάλαβε ότι όσο περισσότερο έγραφε για όσα έκανε η ίδια κανονικά, τόσο «κόλλαγε» ο κόσμος. Η twitter darling ολόκληρης της Νέας Υόρκης πολύ πριν αποκαλύψει την πραγματική της ταυτότητά, έπειθε εκατοντάδες νεοϋρκέζους -και λονδρέζους- να μπουν στα καταστήματα DKNY ψάχνοντας για σοκολατένια αυγά. Σουρεάλ.
1
2
3
Μόνιμα σε κίνηση, η βιομηχανία της μόδας, που βασιζόταν στο social network μακράν πριν γίνει ψηφιακό, αντιλήφθηκε πολύ γρήγορα ότι ένα blog ή ένα προφίλ στο Facebook είναι σημαντικά, αλλά όχι τόσο άμεσα όσο ένα έξυπνο twitt.
Aκριβώς εδώ, εύστροφα, στιλάτα κορίτσια με ψηλά τακούνια, πλατύ χαμόγελο και το smartphone ανά χείρας ανέλαβαν να μοιραστούν μια καθημερινότητα, που εκατοντάδες χιλιάδες followers θα ήθελαν να ήταν η δική τους. Η καριέρα τους είναι πολύ διαφορετική από κάποιου που κάνει αυστηρά δημόσιες σχέσεις και στέλνει με 140 χαρακτήρες τα εγχειρίδια επαγγελματικού προσανατολισμού στο χρονοντούλαπο του προηγούμενου αιώνα. Τα PR GIRLS, που εμπιστεύονται τα πιο αναγνωρίσιμα fashion logos του πλανήτη για να ελιχθούν στη σφαίρα της εικονικής πραγματικότητας, δεν είναι εικονικά αλλά πραγματικά..