Ο οργασμός θεωρείται το Άγιο Δισκοπότηρο της ερωτικής απόλαυσης, το ζενίθ της, και όταν απουσιάζει ή όταν συνοδεύεται από κάποιο άλλο πρόβλημα, οι σεξουαλικές εμπειρίες μας συνδέονται με την απογοήτευση, ίσως ακόμα και με το στρες. Μια σεξοθεραπεύτρια, η Leigh Norén, μας διαβεβαιώνει όμως ότι τα προβλήματά του είναι εξαιρετικά κοινά και είναι συνήθως στο χέρι μας, κυριολεκτικά μιλώντας, να τα αντιμετωπίσουμε.

Τα τρία πιο κοινά προβλήματα του οργασμού

1. Δεν μπορείς να έρθεις σε οργασμό. Έχεις προσπαθήσει ξανά και ξανά, αλλά δεν φτάνεις ποτέ στην πολυπόθητη κορύφωση, με αποτέλεσμα να γεμίζεις εσύ με απογοήτευση – και, ενδεχομένως, να απογοητεύεται και ο παρτενέρ σου, να νιώθει «ανεπαρκής».

Πολλές φορές όμως η λύση είναι εκπληκτικά απλή, πάντα όμως εξαρτάται από την πηγή του προβλήματος. Για παράδειγμα, όσο γελοίο κι αν σου ακούγεται, δοκίμασε να κάνεις σεξ φορώντας τις κάλτσες σου: βοηθούν στη διαστολή των αιμοφόρων αγγείων και διευκολύνουν τη ροή του αίματος προς τα γεννητικά όργανα, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν το αίσθημα ασφάλειας κατά την πράξη (τι μπορεί να κάνει ένα ζευγάρι κάλτσες!).

Εναλλακτικά, αναζήτησε τις πιο ερωτογενείς ζώνες του σώματός σου. Μπορεί να είναι, για παράδειγμα, η κλειτορίδα, ο πρωκτός ή οι θηλές του στήθους. Ή ο εγκέφαλος: Δοκίμασε με το σύντροφό σου να μιλήσει ο ένας στον άλλο «βρόμικα». Μπορείς επίσης να πειραματιστείς μόνη, μέχρι να βρεις το δικό σου μαγικό σημείο μέσα από τον αυνανισμό και, προαιρετικά, τα sex toys.

2. Δεν μπορείς να έρθεις σε οργασμό με το σύντροφό σου. Παρόλο που η αυτοϊκανοποίηση σε οδηγεί στην κορύφωση, δεν συμβαίνει το ίδιο όταν μοιράζεσαι το κρεβάτι σου. Αναζήτησε το είδος της διέγερσης που σε φέρνει σε οργασμό κατά τον αυνανισμό και δοκίμασε να το εφαρμόσεις στο σεξ: Μήπως χρειάζεσαι αυξημένη τριβή από τον παρτενέρ σου ή μήπως πρέπει να τον καθοδηγήσεις σε μια ερωτογενή ζώνη την οποία μπορεί να έχει παραμελήσει;

3. Φτάνεις σε οργασμό πιο γρήγορα από όσο θα ήθελες. Αυτό το πρόβλημα δεν αφορά μόνο τους άντρες, αλλά και τα δύο φύλα. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η ερωτική πράξη χάνει για σένα νωρίτερα το ενδιαφέρον της από ό,τι για τον παρτενέρ σου. Η λίμπιντο μπορεί να αναζωπυρωθεί σε λίγο, αλλά ιδιαίτερα οι άντρες χρειάζονται ένα διάλειμμα προτού συνεχίσουν.

Καταρχήν, σκέψου μήπως στην πραγματικότητα δεν έρχεσαι σε οργασμό υπερβολικά νωρίς: Για παράδειγμα, αν σου παίρνει 10-15 λεπτά δεν είναι «πολύ νωρίς» αλλά απόλυτα φυσιολογικό, σύμφωνα με τη σεξοθεραπεύτρια. Αν όμως φτάνεις σε κορύφωση νωρίτερα, μπορείς να δοκιμάσεις πριν από την ερωτική πράξη την αυτοϊκανοποίηση, που θα καθυστερήσει τον οργασμό. Προσπάθησε, ακόμα, να παρακολουθήσεις τι προηγείται του οργασμού σου. Έτσι, μπορείς να πειραματιστείς με διάφορες κινήσεις που θα σε βοηθήσουν να επιβραδύνεις τη διαδικασία.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below