Το γαλλικό brand μόδας Lacoste άλλαξε το λογότυπο κροκοδείλου στα ρούχα για πρώτη φορά στην ιστορία της και το αντικατέστησε με 10 από τα πιο απειλούμενα είδη του πλανήτη.

Ο πράσινος κροκόδειλος Lacoste – ένα από τα πιο γνωστά logo του κόσμου – έδωσε τη θέση του στην τίγρη της Σουμάτρας και τον ρινόκερο της Ιάβας σε μια σειρά από λευκά πόλο περιορισμένης έκδοσης σε συνεργασία με την ομάδα Save Our Species ενώ σχεδόν όλα πουλήθηκαν μέσα σε λίγες ώρες για € 150 αμέσως μετά την επίδειξη του brand στην εβδομάδας μόδας του Παρισιού.

A post shared by Lacoste (@lacoste) on

Ο αριθμός των πόλο που σχεδιάστηκαν συνδέεται άμεσα με τους αριθμούς κάθε απειλούμενου είδους που επιβιώνει στην άγρια φύση – με μόνο 30 για το δελφίνι Vaquita και 231 για τον κόνδορα της Καλιφόρνιας.

Ο σχεδιαστής Felipe Oliveira Baptista συμπεριέλαβε επίσης καμουφλαρισμένες εικόνες από κάθε ένα από τα απειλούμενα ζώα στα 10 τελευταία look στη συλλογή φθινόπωρο-χειμώνας 2018. “Νομίζω ότι είναι πολύ ωραίο να κάνουμε κάτι για αυτά τα ζώα”, είπε. “Η Lacoste είναι ένα από τα 10 πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα στον κόσμο μαζί με την Coca-Cola και την Apple.”

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below