Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Marieclaire.gr on Google

Ένα χρώμα το οποίο αγαπά πολύ τη συγκεκριμένη περίοδο αποκάλυψε με την τελευταία της ανάρτηση στο Instagam, η Μαίρη Συνατσάκη. Η youtuber και παρουσιάστρια συνδύασε ένα wide leg παντελόνι με γυρισμένο ρεβέρ με ένα crop top και μακρύ blazer, όλα στην απόχρωση του magenta, το οποίο -ειδικά την τελευταία περίοδο- επιλέγουν πολλές διάσημες γυναίκες.

Όπως παραδέχεται και ίδια στη λεζάντα της φωτογραφίας το συγκεκριμένο χρώμα «μιλά» στην καρδιά της. Εμείς δεν θα μπορούσαμε παρά να συμφωνήσουμε μαζί, μιας και το magenta ανήκει στη λίστα με τις αγαπημένες μας αποχρώσεις για την άνοιξη του 2022, ενώ το outfit της Μαίρης, μπορούμε με μερικές παραλλαγές να το φορέσουμε από το πρωί στο γραφείο. Για παράδειγμα, αν αντί για κοντό top επιλέξουμε ένα λευκό T-shirt που θα μπει μέσα από το παντελόνι και sneakers, η εμφάνιση γίνεται αυτόματα πιο casual.

Το σύνολο ανήκει στη συλλογή την οποία έχει δημιουργήσει η influencer με την ηθοποιό, Αθηνά Οικονομάκου, “ProjectSoma”, ενώ στην ανάρτησή της μας έδειξε και τη στιγμή από την οποία εμπνεύστηκε το συγκεκριμένο look.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mary Synatsaki (@mairiboo)

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below