To K-Beauty και και το Korean Skincare, είναι αναμφίβολα από τις μεγαλύτερες τάσεις στον κόσμο της ομορφιάς αυτό το διάστημα. Αντίστοιχα, τα Lili είναι η πιο φρέσκια και δυναμική άφιξη στη beauty βιομηχανία της Ελλάδας. Από το 2021, έχουν καταφέρει να εδραιωθούν ως η πρώτη και μεγαλύτερη αλυσίδα drugstore καλλυντικών, ένας χώρος δηλαδή που συγκεντρώνει σε ένα σημείο όλα όσα χρειάζεται ο καταναλωτής για την καθημερινή του φροντίδα, από μακιγιάζ, αρώματα, και προϊόντα μαλλιών και σώματος, μέχρι προϊόντα για όλη την οικογένεια.

Τα Lili, προσεγγίζουν το beauty shopping ως μια ολιστική εμπειρία που συνδυάζει ποιότητα, καινοτομία, προσιτές τιμές και μια επιμελημένη επιλογή από διεθνώς αναγνωρισμένα brands αλλά και αποκλειστικά προϊόντα με την υπογραφή τους. Στόχος τους είναι να προσφέρουν ποιοτικά, αλλά οικονομικά προϊόντα, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες ομορφιάς και περιποίησης.

Τα Lili σε αυτό το δημιουργικό πνεύμα, δημιούργησαν μια ξεχωριστή εμπειρία που έφερε το μοναδικό Kbeauty spirit στην καρδιά της Αθήνας, συνδέοντας τις παγκόσμιες τάσεις με το σύγχρονο ελληνικό beauty community.

Lili-Land «The K-Beauty Edition»: Το πρώτο K-Beauty festival που ένωσε την Αθήνα με την κορεάτικη ομορφιά

Την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025, είχαμε τη χαρά να επισκεφθούμε το πρώτο K-Beauty φεστιβάλ στην Ελλάδα, που παρουσίασαν τα Lili με το Lili-Land: The K-Beauty Edition. Το φεστιβάλ αποτέλεσε μια γιορτή της ομορφιάς, της καινοτομίας και της ψυχαγωγίας, φέρνοντας κοντά influencers, beauty editors και experts σε μια μοναδική διαδραστική βραδιά. Η εμπειρία, ήταν μοναδική, καθώς στην είσοδο, μας δόθηκε ένα πουγκί με «μάρκες», με τις οποίες μπορούσαμε να «αγοράσουμε» όλψν των ειδών τα προϊόντα που υπήρχαν στον χώρο, σε ειδικούς χώρους.

Μέσα από αυτές τις ειδικά διαμορφωμένες θεματικές, είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε την απόλυτη K-Beauty εμπειρία. Ένα από τα χαρακτηριστικά που έκαναν την εκδήλωση αυτή να ξεχωρίζει, ήταν αναμφίβολα το Glow Square, μέσα από το οποίο είδαμε από κοντά το διάσημο 10-Step Routine, δοκιμάζοντας προϊόντα που εξασφαλίζουν βαθιά ενυδάτωση και φυσική λάμψη. Υπήρχε ολοκληρωμένη μία σειρά περιποίησης, από το πρώτο βήμα, τον καθαρισμό, μέχρι και το τελευταίο, την αντηλιακή προστασία. Ενδιάμεσα, βρήκαμε προϊόντα όλων των κατηγοριών και των υφών, συμπεριλαμβανομένων viral εταιριών διακεκριμένων νέων τεχνολογιών που αφορούν το korean skincare.

Επόμενη στάση, το Color Town. Το επόμενο βήμα από το skincare, είναι φυσικά το μακιγιάζ και σε αυτή τη «γειτονιά» ήρθαμε σε επαφή με ιδιαίτερες τεχνικές και νέες φιλοσοφίες που δεν γνωρίζαμε έως τώρα, όπως είναι τα lip-stains και lip-glosses που αφαιρούνται σαν ταινία από τα χείλη όταν στεγνώσουν, αφήνοντας ένα χρώμα υγείας και φρεσκάδας στο πρόσωπο.

Προχωρώντας στο Fresh Avenue, γνωρίσαμε ακόμα περισσότερες εταιρίες και νέα προϊόντα που φέρνουν νέα δεδομένα στον κόσμο της ομορφιάς, όπως μάσκες προσώπου, face mists, ακόμα και ταινίες καθαρισμού της μύτης. Παράλληλα, σε όλον τον χώρο υπήρχαν και κάποια «μηχανήματα», στα οποία μπορούσαμε με διαδραστικό τρόπο, να «κερδίσουμε» δώρα όπως mini συσκευασίες προϊόντων και μάσκες ομορφιάς.

Ωστόσο, μία από τις πιο αγαπημένες στάσεις του φεστιβάλ ήταν το Lili Studio, όπου μπορούσαμε να προσωποποιήσουμε  τα αγαπημένα μας προϊόντα lip gloss και κρέμες χεριών, με charms και αυτοκόλληλα, δημιουργώντας το δικό μας signature item και ένα μοναδικό beauty αναμνηστικό που μπορούμε να κρεμάσουμε στην τσάντα μας ως μπρελόκ.

Η Ζενεβιέβ παρουσίασε πάθος και ενέργεια το Φεστιβάλ, ενώ συμμετείχε και σε μια on-stage συζήτηση για τη νέα εποχή της ομορφιάς. Στη σκηνή βρέθηκε και ο καταξιωμένος makeup artist Φρέντυ Καλομπράτσος, ο οποίος μέσα από το Power Talk αποκάλυψε τα μυστικά για το απόλυτο K-Beauty glow, ενώ μας ενημέρωσε για την σωστή χρήση των προϊόντων που γνωρίσαμε. Παράλληλα, η μουσική επιμέλεια της Ευαγγελίας Τσιορλίδα ανέβασε την ατμόσφαιρα, ενώ το Viral Lili Room με τον Γιώργο Ντάβο μετέδιδε live όλες τις στιγμές της γιορτής στους followers του.

Με το Lili-Land «The K-Beauty Edition», τα Lili απέδειξαν πως γνωρίζουν πώς να βρίσκονται στο επίκεντρο των τάσεων, δημιουργώντας ένα talk-of-the-town event που ένωσε όλη όλους τους εκπροσώπους της beauty community, αλλά και μέσω του οποίου καταφέραμε να έρθουμε πιο κοντά στο korean skincare και να εξοικειωθούμε με νέες υφές και τεχνικές . Περισσότερο από ένα φεστιβάλ, ήταν μια γιορτή καινοτομίας, έμπνευσης και συλλογικότητας — μία άκρως διασκεδαστική εμπειρία που επιβεβαίωσε πως η ομορφιά είναι, πάνω απ’ όλα, κοινότητα.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below