Οι εταιρείες που πουλούν followers και likes και που βοηθούν τους content creators να δημιουργήσουν περιεχόμενο πιο ελκυστικό και προσβάσιμο σε ευρύ κοινό, ίσως αρχίζουν σιγά σιγά να χάνουν έδαφος. Ένα νέο, ενδιαφέρον άρθρο στο New Yorker Magazine υποστηρίζει, ήδη από τον τίτλο του, ότι «Σήμερα είναι κουλ να μην έχεις followers».
Ο αρθρογράφος Kyle Chayka σχολιάζει πως «οι μεγάλοι αριθμοί δεν αποτελούν πλέον, όπως στο παρελθόν, ένδειξη ότι είσαι επίκαιρος ή ότι έχεις κύρος, καθώς τα social media γερνούν όλο και περισσότερο, ελέγχονται, και αυτοματοποιούνται από την τεχνητή νοημοσύνη.
Ο αρθρογράφος Kyle Chayka σχολιάζει πως «οι μεγάλοι αριθμοί δεν αποτελούν πλέον, όπως στο παρελθόν, ένδειξη ότι είσαι επίκαιρος ή ότι έχεις κύρος, καθώς τα social media γερνούν όλο και περισσότερο, ελέγχονται, και αυτοματοποιούνται από την τεχνητή νοημοσύνη».
»Σε ένα πρόσφατο τεύχος του ζωντανού newsletter της, Feed Me, η συγγραφέας Emily Sundberg εξαίρει τη νέα επικεφαλής της έκδοσης Air Mail επειδή δεν είναι ιδιαίτερα φανατική των social media: “Σέβομαι το γεγονός ότι στον ιδιωτικό λογαριασμό της στο Instagram έχει κάτω από 500 followers”, γράφει.
»Σε ένα άλλο τεύχος του newsletter μόδας Blackbird Spyplane με τίτλο “Έτσι ποστάρουμε σήμερα”, ο συγγραφέας Jonah Weiner επαινεί, παρομοίως, τη στιλίστρια Lotta Volkova, που δεν δίνει ιδιαίτερη προσοχή σε ό,τι δημοσιεύει και δεν φοβάται να πάρει μόνο μερικές εκατοντάδες likes.
»Υπάρχει ένα συγκεκριμένο στάτους που προέρχεται από το να αγνοείς τα κοινά σημάδια της διαδικτυακής επιτυχίας, και ένας φθόνος που εμπνέουν όσοι μπορούν να χτίσουν καριέρα χωρίς την πίεση να αποδίδουν στα social media».



