Το εμβληματικό ξενοδοχείο Claridge’s στο Λονδίνο παρουσίασε το πρωί της Τρίτης 25 Νοεμβρίου το φετινό του χριστουγεννιάτικο δέντρο, σε συνεργασία με τον οίκο Burberry. Ο οίκος, που αποτελεί έναν από τους πλέον αναγνωρίσιμους εκπροσώπους της βρετανικής στυλιστικής ταυτότητας στον κόσμο, έχει στο παρελθόν ξαναεπιμεληθεί το δέντρο του ξενοδοχείου, ωστόσο είναι η πρώτη φορά που το αναλαμβάνει ο Daniel Lee ο οποίος βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο δημιουργικό τιμόνι του brand.

Το φετινό δέντρο, ύψους σχεδόν πέντε μέτρων, είναι διακοσμημένο με φιόγκους –ένα βικτωριανό σύμβολο ενότητας– κατασκευασμένους από περισσευούμενα υφάσματα Burberry. Επιπλέον, κρεμαστά κουδούνια που παραπέμπουν στο σχέδιο του Equestrian Knight, του χαρακτηριστικού συμβόλου του οίκου, καθώς και χειροποίητες μπάλες, συμπληρώνουν το χριστουγεννιάτικο ντεκόρ. Καλυμμένο με άγρια βλάστηση και γαϊδουράγκαθο, το εθνικό λουλούδι της Σκωτίας, το δέντρο κάνει επίσης αναφορά στη βαθιά σύνδεση του οίκου με τα Highlands, όπου δημιουργούνται τα κασμιρένια κασκόλ του. Το σκηνικό ολοκληρώνεται με υπερμεγέθη κομμάτια σκακιού δαπέδου, ζεστά μαξιλάρια και αφράτες κουβέρτες.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CLARIDGE’S (@claridgeshotel)

Ο Daniel Lee, βασικός εμπνευστής του φετινού σχεδίου, δήλωσε σχετικά «Το Claridge’s πάντα σε κάνει να νιώθεις σαν στο σπίτι σου από την στιγμή που περνάς τις πόρτες του και αποτελεί ένα πραγματικό σύμβολο κομψότητας και βρετανικής κληρονομιάς όπου έχω περάσει πολλές ξεχωριστές στιγμές μέσα στα χρόνια. Το να κληθώ να σχεδιάσω το ετήσιο χριστουγεννιάτικο δέντρο του ξενοδοχείου είναι μία τεράστια τιμή.»

Παρότι το ξενοδοχείο, όπως και όλο το Λονδίνο, φοράει τα γιορτινά του από νωρίς, από το 2009 –όταν συνεργάστηκε για πρώτη φορά με τον John Galliano– έχει θεσπίσει την παράδοση να δουλεύει με κορυφαίους σχεδιαστές και οίκους μόδας για το κεντρικό χριστουγεννιάτικο δέντρο του. Αυτή η πρωτοβουλία έχει εξελιχθεί σε κάτι πολύ περισσότερο από έναν εντυπωσιακό στολισμό: αποτελεί πλέον μια πολιτιστική στιγμή της χρονιάς, όπου το Claridge’s συνδυάζει τη δική του ιστορική, Art Deco ταυτότητα με τη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία. Με αυτόν τον τρόπο, το ξενοδοχείο ενισχύει την εικόνα του ως προορισμός που δεν προσφέρει απλώς φιλοξενία, αλλά εμπειρίες, αισθητική και έμπνευση.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Opulent Stylings (@opulentstylings)

Την ίδια στιγμή, οι σχεδιαστές που αναλαμβάνουν το δέντρο αποκτούν μια σπάνια ευκαιρία: να εκφραστούν πέρα από τα όρια της μόδας, δημιουργώντας μια εγκατάσταση που αγγίζει όσους αγαπούν το design, την τέχνη και την αφήγηση μέσα από το χώρο. Αυτή η ελευθερία –το γεγονός ότι το ξενοδοχείο τούς δίνει ουσιαστικά carte blanche– έχει κάνει τις δημιουργίες των τελευταίων ετών εντυπωσιακά διαφορετικές μεταξύ τους και άκρως αναγνωρίσιμες.

Ανά τα χρόνια το ξενοδοχείο έχει συνεργαστεί με οίκους-κολοσσούς όπως Louis Vuitton, Dolce & Gabbana, Jimmy Choo με την περσινή συνεργασία να τιμά τον Βρετανό Paul Smith. Εκτός από σχεδιαστές μόδας, έχει στραφεί και σε designers όπως οι Jony Ive και Marc Newson της Apple, υπέυθυνοι για μερικά από τα πιο iconic χρηστικά μας αντικείμενα όπως το iPhone, αλλά και το McQueens Flowers, ένα από τα πιο γνωστά και πολυτελή ανθοπωλεία του Λονδίνου που δημιούργησε το 2020 ένα παραμυθένιο χειμερινό σκηνικό. Από τα αγαπημένα μας installation αποτελεί το ανάποδο δέντρο που είχε στήσει ο Karl Lagerfeld δύο χρόνια πριν φύγει από τη ζωή.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CLARIDGE’S (@claridgeshotel)

Με το φετινό δέντρο να φωτίζει το λόμπι του Claridge’s, η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά επίσημα στο Λονδίνο, προσκαλώντας τους επισκέπτες να ζήσουν από κοντά την κομψότητα, τη δημιουργικότητα και το παραμυθένιο πνεύμα των γιορτών.

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below