Από τότε που ο Riccardo Tisci πήρε τα ηνία ως επικεφαλής δημιουργός της Burberry τον Μάρτιο του 2018, δραστηριοποιήθηκε στην αλλαγή της στρατηγικής του οίκου. Πρώτα, λάνσαρε ένα μαύρο μπλουζάκι με το μονόγραμμα του Thomas Burberry που ήταν διαθέσιμο για 24 ώρες μέσω του Instagram και του WeChat για να χτίσει τη διαφημιστική εκστρατεία πριν από το εναρκτήριο σόου του. Στη συνέχεια έκανε τη δική του συλλογή- ντεμπούτο διαθέσιμη για να αγοραστεί, 30 λεπτά μετά την εμφάνιση της στην εβδομάδα μόδα του Λονδίνου – και πάλι μόνο για μία ημέρα.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Burberry (@burberry) on

Αυτές οι τυχαίες κυκλοφορίες προϊόντων 24 ωρών τώρα αποκτούν μια δομή. Την 17η ημέρα κάθε μήνα, η Burberry θα λανσάρει κάτι νέο και συναρπαστικό για τους πελάτες της ως μέρος της σειράς B της μάρκας. Κάθε λανσάρισμα θα κυμανθεί σε κλίμακα και διαθεσιμότητα, αλλά ένα πράγμα θα παραμείνει συνεπές: ο Tisci θέλει να παραμείνει σε συνεχή επικοινωνία με τους πελάτες του.

COURTESY OF BURBERRY

Η πρώτη έκδοση της σειράς B θα είναι μια σειρά από unisex λευκά T-shirts και φούτερ που θα φέρουν το μονόγραμμα TB με κόκκινο χρώμα. Σχεδιασμένο σε συνεργασία με τον βρετανό γραφίστα και τον art director- Peter Saville, το λογότυπο γιορτάζει την κληρονομιά και το πνεύμα του δημιουργού του, τα αρχικά του οποίου αναφέρονται στο σχέδιο.

Τα μπλουζάκια θα είναι διαθέσιμα από τις 12 μ.μ. (ώρα Αγγλίας) στις 17 Οκτωβρίου για 24 ώρες μέσω των λογαριασμών Instagram και WeChat της Burberry και για πρώτη φορά με τις πλατφόρμες LINE και Kakao.

View this post on Instagram

 

A post shared by Burberry (@burberry) on

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below