Είναι γνωστό ότι τα 90s έχουν κάνει πολύ δυναμικό comeback τα τελευταία χρόνια, αλλά μάλλον αφελώς οι νοσταλγοί της εποχής πιστέψαμε ότι αυτό αφορούσε περισσότερο τη μόδα, λιγότερο τη βιομηχανία του θεάματος και καθόλου την κοινωνική μας κουλτούρα. Στο κάτω κάτω, η ζωή προχωρά, οι συνήθειες αλλάζουν, η πρόοδος είναι αναπόφευκτη. Μια γρήγορη ματιά στο περιεχόμενο πολλών πρωινών εκπομπών αποδεικνύει πικρά πόσο λάθος κάναμε.

Με το ξεκίνημα της τηλεοπτικής σεζόν, ήρθε και η ανώμαλη προσγείωση στην πραγματικότητα: Mπορεί διεθνώς η κουλτούρα της αδιακρισίας στη ζωή των επωνύμων και της παντελώς άχρηστης είδησης να φθίνει, οι δικές μας σκαλέτες όμως αντιστέκονται σθεναρά στο τρεντ, και συνεχίζουν να περιλαμβάνουν εξωφρενικά άβολα ή τελείως ανούσια ρεπορτάζ. Η δημοσιογραφική σχολή που θεωρεί κάθε επώνυμο άνθρωπο fair game για όποιο στόρι θεωρείται ότι πουλάει υπάρχει ακόμα, και σαν εφιαλτική χρονομηχανή μας μεταφέρει πίσω στην εποχή όπου το celebrity gossip τροφοδοτούσε όχι απλά εκπομπές, αλλά ολόκληρη τη ζώνη 2 με 5, μαζί με κάποια δελτία ειδήσεων.

Mπορεί διεθνώς η κουλτούρα της αδιακρισίας στη ζωή των επωνύμων και της παντελώς άχρηστης είδησης να φθίνει, οι δικές μας σκαλέτες όμως αντιστέκονται σθεναρά στο τρεντ

Οι εγκυμοσύνες των διάσημων είναι μια χαρακτηριστική περίπτωση είδησης που απασχολεί πολύ τις εκπομπές που αν ήταν άνθρωπος, θα ήταν η θεία που ενώ μπορεί να έχεις αποκωδικοποιήσει το δίσκο της Φαιστού, εκείνη ενδιαφέρεται και σε ρωτάει συνέχεια μόνο πότε με το καλό θα κάνεις παιδάκι. Και όχι μόνο για ευχές, εννοείται. Εν έτει 2022 είδαμε ρεπορτάζ όπου οι πρώην σύντροφοι της Μαίρης Συνατσάκη ρωτήθηκαν για την εγκυμοσύνη της on camera, κάτι που λογικά όλοι οι άνθρωποι έχουμε δει κάποια στιγμή στους εφιάλτες μας. Οι ίδιες εκπομπές είναι που φιλοξένησαν άπειρα ρεπορτάζ για το γάμο του Μαυρίκιου Μαυρικίου και τις εντυπωσιακές ντουλάπες του, σαν να ζούμε τις ένδοξες ημέρες του 1994, και μάλιστα μέσα από τις σελίδες των περιοδικών που έβγαιναν κάθε Τρίτη.

Η απάντηση «ας αλλάξει κανάλι», σε όποιον διαμαρτυρηθεί για το περιεχόμενο που φτάνει στα σπίτια εκείνων που έχουν την τρελή απαίτηση να ψυχαγωγηθούν από την τηλεόραση χωρίς να του σερβίρουν σκουπίδια, προφανώς και δεν καλύπτει κανένα ερωτηματικό ως προς το κριτήριο της θεματολογίας. Το «δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους» ισχύει, αν οι υπεύθυνοι για το περιεχόμενο μας πουν σε ποιους δεν θέλουν να αρέσουν. Αρκεί να το πουν και στους διαφημιζόμενους και να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below