Αν το καθημερινό πρόγραμμά σας τρέχει σε ιλιγγιώδεις ρυθμούς, ίσως δεν βλέπετε την ώρα για το καθιερωμένο ραντεβού σας στο ινστιτούτο μανικιούρ. Και σίγουρα δεν είστε οι μόνες που νιώθουν έτσι: Σύμφωνα με μια δημοσκόπηση της εταιρείας Freshna, που δραστηριοποιείται στον τομέα ομορφιάς και ευεξίας, δύο στους τρεις συμμετέχοντες πιστεύουν ότι ένα καλό μανικιούρ έχει ευεργετική δράση όχι μόνο στην ψυχική αλλά και τη σωματική υγεία μας – άλλωστε γνωρίζουμε πλέον ότι είναι αλληλένδετες.

«Η πανδημία πυροδότησε μια νέα εποχή στην ομορφιά, όπου η ευεξία παίζει πιο καθοριστικό ρόλο» σχολιάζει η Rebecca Hitchon, editor στο κλαδικό περιοδικό Scratch Magazine. «Την περίοδο που τα ινστιτούτα μανικιούρ και ομορφιάς ήταν κλειστά, οι καταναλωτές κατάλαβαν πόσο εκείνες οι εμπειρίες εμπλούτιζαν τη ζωή και ενίσχυαν την αυτοπεποίθησή τους, έτσι σήμερα βλέπουμε να ανθούν αυτές οι επιχειρήσεις».

«Την περίοδο που τα ινστιτούτα μανικιούρ και ομορφιάς ήταν κλειστά, οι καταναλωτές κατάλαβαν πόσο εκείνες οι εμπειρίες εμπλούτιζαν τη ζωή και ενίσχυαν την αυτοπεποίθησή τους, έτσι σήμερα βλέπουμε να ανθούν αυτές οι επιχειρήσεις».

Μάλιστα δεν φαίνεται να είναι μόνο οι γυναίκες που επωφελούνται από ένα μανικιούρ: το 52% των αντρών που συμμετείχαν στην έρευνα επίσης ανέφεραν οφέλη στην ψυχική υγεία τους από υπηρεσίες ομορφιάς. «Είναι λοιπόν σημαντικό να δούμε την ευεξία ως μια καθολική προτεραιότητα – όχι αποκλειστικά εστιασμένη στις γυναίκες» προσθέτει η Hitchon.

«Ένα μανικιούρ είναι πολύ περισσότερα από μια υπηρεσία ομορφιάς» σχολιάζει η Rebecca Bolton, CEO της σειράς προϊόντων ομορφιάς The B Collection. «Για κάποιους, ξέρω ότι είναι το μοναδικό μέρος όπου νιώθουν άνετα να ανοιχτούν, έτσι μπορεί να είναι σωτήριο σε δύσκολες εποχές». Μια υπάλληλος σε ινστιτούτο, η Jodie Saunders, συμφωνεί σε σχετικό ρεπορτάζ στο popsugar.com: «Στη διάρκεια της καριέρας μου τα έχω ακούσει όλα. Από πρώιμες ανακοινώσεις εγκυμοσύνης μέχρι επαναπροσδιορισμούς φύλου, οι πελάτες μου ξέρουν ότι δεν κρίνω και πως ό,τι λέγεται στο ινστιτούτο μένει μέσα στο ινστιτούτο».

«Στη διάρκεια της καριέρας μου τα έχω ακούσει όλα. Από πρώιμες ανακοινώσεις εγκυμοσύνης μέχρι επαναπροσδιορισμούς φύλου, οι πελάτες μου ξέρουν ότι δεν κρίνω και πως ό,τι λέγεται στο ινστιτούτο μένει μέσα στο ινστιτούτο».

Ακόμα και αν προτιμάμε να απολαμβάνουμε ένα μανικιούρ σιωπηλές, οι επαγγελματίες μάς διαβεβαιώνουν ότι τα περιποιημένα νύχια που έχουμε ως αποτέλεσμα συμβάλλουν στην παραγωγή ντοπαμίνης, της ορμόνης της καλής διάθεσης, που ενισχύει την αυτοπεποίθησή μας. Υπάρχει μάλιστα ένα χρώμα που έχει συνδεθεί με τη γυναικεία ενδυνάμωση και το statement ότι είμαστε δυναμικές και αξιόπιστες: το all-time-classic κόκκινο.

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below