Η Falconeri, το premium brand ενδυμάτων από εκλεκτό cashmere και φυσικά νήματα με ιταλική υπογραφή, ενισχύει τη φυσική του παρουσία παρουσιάζοντας ένα νέο, διευρυμένο, ιδιαίτερα εντυπωσιακό κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Golden Hall.
Το καταναλωτικό κοινό έχει πλέον την ευκαιρία να ανακαλύψει τις εμβληματικές knitwear συλλογές του brand σε έναν χώρο με ξεκάθαρη αισθητική ταυτότητα. Το νέο κατάστημα αναπτύσσεται σε δύο επίπεδα, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών: οι γυναικείες συλλογές φιλοξενούνται στο ισόγειο, ενώ ο ημιώροφος είναι αφιερωμένος στην ανδρική σειρά.
Η ατμόσφαιρα του χώρου είναι ζεστή, με σύγχρονες επιρροές και έντονα στοιχεία μινιμαλισμού. Στη διακόσμηση και τα έπιπλα κυριαρχούν φυσικά υλικά και ιδιαίτερες υφές, αποτυπώνοντας τη φιλοσοφία της μάρκας: αυθεντικότητα, απλότητα και πολυτέλεια με διάρκεια.
Σημείο αναφοράς αποτελεί η εντυπωσιακή πρόσοψη του καταστήματος, με συνολική βιτρίνα 19 μέτρων, η οποία είναι η μεγαλύτερη από κάθε κατάστημα της αλυσίδας παγκοσμίως, αναδεικνύοντας τη στρατηγική σημασία του νέου αυτού σημείου. Η Falconeri που στην Ελλάδα αντιπροσωπεύεται από τoν όμιλο Calin Group, συνεχίζει να επενδύει με συνέπεια στη διαχρονική ποιότητα, τα φυσικά υλικά και τη σύγχρονη, αυθεντική πολυτέλεια – ενισχύοντας τη φυσική της παρουσία και την επαφή με το κοινό. Το ιταλικό premium brand που ειδικεύεται στο premium cashmere, αποτελεί ένα από τα 5 brand που εισάγει στην ελληνική αγορά ο όμιλος Calin Group (Calzedonia, Intimissimi, IUMAN- Intimissimi Uomo και Tezenis). Η αλυσίδα έχει παρουσία σε 22 χώρες με 206 καταστήματα ενώ στην Ελλάδα αριθμεί 4 καταστήματα:
Αγγέλου Μεταξά 35, Γλυφάδα, Πανεπιστημίου 6, Σύνταγμα, Λεωφόρος Κηφισίας 37 A, Εμπορικό Κέντρο ‘Golden Hall’, Mητροπόλεως 50, Θεσσαλονίκη.