Από τις 17 έως τις 28 Μαΐου θα διεξαχθεί φέτος το Φεστιβάλ Κινηματογράφου στις Κάννες. Και ενώ όλοι αναμένουμε να δούμε τις ταινίες που θα παρουσιαστούν, αλλά και τις εντυπωσιακές εμφανίσεις διάσημων ηθοποιών στο κόκκινο χαλί, ανακοινώθηκε πριν λίγες ώρες πως επίσημος χορηγός του Φεστιβάλ θα είναι το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Σε μια προσπάθεια εκσυγχρονισμού και περαιτέρω δικτύωσης του Φεστιβάλ Καννών με πιο νεαρά κοινά, ανακοινώθηκε πως συνεργάζεται με το TikTok ως τον επίσημο χορηγό επικοινωνίας. Κάποτε το Φεστιβάλ Καννών απαγόρευε τις selfie στο κόκκινο χαλί, τώρα όπως όλα δείχνουν κάνει στροφή 180 μοιρών ώστε να το παρακολουθήσει όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος.

Το Φεστιβάλ θέλει να αυξήσει αριθμητικά το κοινό του και το TikTok θα συμμετάσχει, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά το #TikTokShortFilm, με κάθετες ταινίες μικρού μήκους που θα διαρκούν από 30 δευτερόλεπτα έως 3 λεπτά. Υπεύθυνος της κατηγορίας θα είναι ένας πολύ γνωστός σκηνοθέτης (το όνομα είναι άγνωστο στο κοινό και θα ανακοινωθεί αργότερα).

Το TikTok θα στηρίξει το Φεστιβάλ και οικονομικά, με τον Rich Waterworth, γενικό διευθυντή της πλατφόρμας στην Ευρώπη, να περιγράφει την πρωτοβουλία των Καννών ως μία θρυλική στιγμή που άλλαξε για πάντα το τοπίο του σινεμά σε παγκόσμιο επίπεδο. Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Φεστιβάλ Thierry Fremaux, ανυπομονεί να μοιραστεί τη μαγεία με το ευρύτερο κοινό, στο οποίο εντάσσεται πλέον και η νεότερη γενιά, δίνοντάς τους την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία του φεστιβάλ μέσα από το πρόγραμμα «3 Μέρες στις Κάννες» που ξεκίνησε το 2018. Η πρωτοβουλία αυτή επιλέγει 2.000 άτομα από τα 18 έως τα 28, τα οποία ταξιδεύουν από όλο τον κόσμο και παρακολουθούν το φεστιβάλ.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below