Σε μια περίοδο όπου συμβαίνουν πρωτοφανή γεγονότα και εξακολουθούμε να βιώνουμε έναν μακροχρόνιο εγκλεισμό, η ελληνική πολυβραβευμένη εταιρεία παγωτού Kayak λανσάρει νέα επικοινωνιακή καμπάνια “Escape From Reality”, για να κάνουμε ακριβώς αυτό, να ξεφύγουμε από την πραγματικότητα.

Η ηρωίδα είναι μια νεαρή μπαλαρίνα, η Έλλη, η οποία αποφασίζει να αποδράσει από την ανιαρή πραγματικότητα της. Έτσι με όχημά της τις «μαγικές» γεύσεις παγωτού Kayak, ταξιδεύει σε ένα κόσμο γεμάτο εξωπραγματικά σκηνικά, όπως να παίζει τένις φορώντας την τουτού και τα τακούνια της παρέα με μια μπάλα «Pavlova», να ξαπλώνει πίσω από την κλειστή της τηλεόραση με συντροφιά ένα κύπελλο «Mint with Choco Chips», να σερβίρει τσάι στον γάτο της ενώ είναι έτοιμη να απολαύσει το «Mango Sorbet» της και αντί για κρέμα ημέρας να φοράει «Βανίλια Μαδαγασκάρης»!

Η ηρωίδα αποδρά από κάθε τι που την κάνει να βαριέται και μας παροτρύνει να βγούμε από τον κόσμο της τηλεόρασης και να μπούμε στον εξωπραγματικό κόσμο των γεύσεων Kayak.

Όπως χαρακτηριστικά είπε ο ιδιοκτήτης της εταιρείας κος Άκης Σταυρίδης: «Αποφασίσαμε να εξωτερικεύσουμε την ιδιαιτερότητα της μάρκας. H Κayak δεν ήταν ποτέ απλά ένα παγωτό αλλά μια ολόκληρη φιλοσοφία και αυτό ακριβώς θέλουμε να αναδείξουμε».

Η καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση και digital και ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα όπως αυτό αναδεικνύεται και μέσα από την επικοινωνία, να προμηθευτεί παγωτό απευθείας από την εταιρεία μέσα από το νέο kayak https://kayak.gr/shop/.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below