Από χθες κυκλοφορεί αυτή η ευφάνταστη, cool, αστεία διαφήμιση για τα αστικά ΚΤΕΛ Βόλου και όλοι λέμε να και κάτι πρωτότυπο… Με έναν ευρηματικό τρόπο και ένα ευφάνταστο βίντεο λοιπόν, αποφάσισαν στον Βόλο να διαφημίσουν τις υπηρεσίες τους. Και είναι το θέμα συζήτησης σήμερα, κυρίως στο διαδίκτυο… Το νέο σποτ, επικεντρώνεται στο σύνθημα πως το «αστικό είναι cool», διαφημίζει τον «άνετο» οδηγό και τις αναπαυτικές θέσεις, μέχρι τις ανθεκτικές χειρολαβές και την παροχή δωρεάν WiFi εντός του οχήματος,. Το καλύτερο κομμάτι; Η επιστράτευση χορευτριών που κάνουν μπαλέτο κι έτσι τονίζεται πόσο ευρύχωρο είναι το λεωφορείο. Όλα καλά ως εδώ…

Το αστείο όμως αυτό σενάριο, δεν είναι και τόσο φρέσκια ιδέα… Επτά χρόνια πριν και συγκεκριμένα το 2012, δημιουργήθηκε ακριβώς το ίδιο σποτ για λεωφορεία της Δανίας. Η ομοιότητα είναι ξεκάθαρη και αυτο που σκεφτόμαστε είναι πως ναι δεν υπάρχει παρθενογένεση στην τέχνη, αλλά όταν πρόκειται για μια τόσο εξόφθαλμη αντιγραφή, μήπως θα έπρεπε να γίνεται μια αναφορά για το κοινό;

Όρεξη για δημιουργία δεν ξέρουμε αν υπήρξε, αλλά γι’ αντιγραφή σίγουρα… Η διαφήμιση των Δανών


Και η εκδοχή για το ΚΤΕΛ Βόλου