Βλέποντας το εξώφυλλο που επέλεξε το περιοδικό The New Yorker για αυτή την εβδομάδα, δεν μπορείς παρά να ταυτιστείς. Απεικονίζεται μια γυναίκα άψογα χτενισμένη και μακιγιαρισμένη, με ένα επίσημο τοπ να κοιτά την οθόνη του υπολογιστή της, που είναι τοποθετημένη πάνω σε μια στοίβα από βιβλία, υψώνοντας ένα ποτήρι με αλκοόλ. Πίσω της ένα παραβάν κρύβει το ακατάστατο κρεβάτι ενώ στην συνομιλία της δεν φαίνεται τα άπλυτα πιάτα και τα ανοιχτά ντουλάπια στην κουζίνα, οι ανοιχτές κούτες στο πάτωμα, πιθανότατα από κάποια ηλεκτρονική αγορά, τα απομεινάρια από το κινέζικο πίσω από τον υπολογιστή, τα πεταμένα γάντια, τα αντισηπτικά και οι μάσκες στο πάτωμα… Φυσικά, η γυναίκα φοράει σορτσάκι και παντόφλες για το σπίτι ενώ ζει με τις δύο γάτες της.

Η εικόνα περιγράφει τη ζωή μας στην περίοδο του lockdown. Τη μοναξιά και το πώς διαμορφώθηκαν οι σχέσεις στην πανδημία. Το εξώφυλλο έχει τον τίτλο “Love Life” και το υπογράφει o σκιτσογράφος Adrian Tomine.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη The New Yorker (@newyorkermag)

Ο Tomine έχει χαρίσει πολλά ακόμα εξώφυλλα στο περιοδικό. Για το συγκεκριμένο και για το πόσο δύσκολο ήταν να αποδώσει όλες αυτές τις λεπτομέρειες, μίλησε στην δημοσιογράφο Françoise Mouly.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Adrian Tomine (@adriantomine)

“Μόλις συνειδητοποίησα ότι θα έπρεπε να σχεδιάσω όλα τα αντικείμενα που θα έδειχναν αυτή την ακαταστασία, έπαθα μια μικρή εμμονή με το να φτιάχνω λίστα με αντικείμενα από την καθημερινότητά μας στην πανδημία. Είχα αυτή την αίσθηση ότι, χρόνια μετά, θα κοιτάω το εξώφυλλο και θα έχω κάτι σαν μετατραυματικό στρες για πράγματα τόσο ασήμαντα όπως ένα μπουκαλάκι αντισηπτικό”, περιγράφει.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Adrian Tomine (@adriantomine)

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Adrian Tomine (@adriantomine)

“Θα ήθελα να είμαι ένας από αυτούς τους ανεπιτήδευτα όμορφους ανθρώπους που μπορούν απλά να ανοίξουν το laptop τους σε ένα σκοτεινό δωμάτιο και να φαίνονται μια χαρά αλλά αντί για αυτό, συνήθως αλλάζω ολόκληρα δωμάτια, βρίσκω επέκταση καλωδίων για διάφορες πηγές φωτός και σχεδιάζω meetings που γίνονται κυρίως όταν μπορώ να έχω φυσικό φως”, σχολιάζει για την επιλογή του να βάλει φωτεινότητα στο σκίτσο του.

“Στην προσωπική μου ζωή, συχνά παρακινούμαι από το να βρίσκω το αστείο σε καταστάσεις πόνου. Αν κάποιος μπορεί πραγματικά να το ξεχωρίσει και να το διασκεδάσει, αυτό αξίζει περισσότερο από εκατοντάδες λέξεις παρηγοριάς για μένα”.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Adrian Tomine (@adriantomine)

Ο Adrian Tomine περνά την καραντίνα με την σύζυγό του και τα δύο ανήλικα παιδιά τους. Οι γάτες ήταν δημιούργημα της φαντασίας του στο εξώφυλλο;

“Ήταν τιμής ένεκεν στις γάτες μας, Dolly και Pepper. Η Dolly έχει πεθάνει, δυστυχώς, αλλά ήταν ωραία που την ανέστησα με αυτό τον τρόπο. Έχω σχεδιάσει κάθε μέλος του σπιτιού μας στο εξώφυλλο κατά καιρούς οπότε έμοιαζε δίκαιο”, είπε συμπληρώνοντας πως κρατούν τον κάδο σκουπιδιών σε πιο απομονωμένο σημείο στο σπίτι.

Tο εξώφυλλο του περιοδικού έγινε γρήγορα viral στο διαδίκτυο με τους χρήστες του twitter να επιβεβαιώνουν πόσο εύστοχο είναι.

Πρόσφατα, ο Tomine κυκλοφόρησε το βιβλίο του με τίτλο “The Loneliness of the Long-Distance Cartoonist”.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Adrian Tomine (@adriantomine)

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below