Όταν ένα κορυφαίο brand γιορτάζει τα 150 χρόνια του σημαίνει ότι κάτι κάνει πολύ καλά. Αυτό δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός όταν μιλάμε για τη Shiseido, που όλα αυτά τα χρόνια εστιάζει στην ανακάλυψη των πιο προηγμένων επιστημονικών επιτευγμάτων με τεχνολογίες αιχμής και ασύγκριτη αισθητική, με σκοπό να αναδείξει την γυναικεία εσωτερική και εξωτερική ομορφιά.

Το όνομα του brand αποτελείται από τρεις συλλαβές: Shi που σημαίνει πηγή, Sei που σημαίνει ζωή και Do που σημαίνει oίκος. Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι τρεις αυτές συλλαβές, μαζί με τις τρεις αξίες της Shiseido, εμπνέουν την ομάδα που ιδρύθηκε το 1872 από τον Αρινόμπου Φουκουχάρα. Από το πρώτο ιαπωνικό φαρμακείο στην περιοχή Γκίνζα του Τόκιο και την εισαγωγή της οδοντόκρεμας στην Ιαπωνία μέχρι τα 8 κέντρα έρευνας και ανάπτυξης σε ολόκληρο τον κόσμο και τις πρωτοποριακές συνθέσεις των προϊόντων.

Στόχος της Shiseido είναι να προσφέρει το καλύτερο σε ό,τι αφορά την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια, απόλυτα εμπνευσμένη από τη φύση και σταθερά αφοσιωμένη στη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος.

Στον εορτασμό των 150 χρόνων της Shiseido στη Bενετία, ο Κριστόφ Χατζούρ, Vice-President European Ιnnovation Center and Sustainability EMEA, μας είπε πως «η μεγαλύτερη πρόκληση είναι πώς να εισαγάγουμε τη βιώσιμη συμπεριφορά σε όλο το εύρος της εταιρείας. Από το πώς να εκπαιδεύσουμε τους ανθρώπους μας, αλλά ακόμα και τους εξωτερικούς συνεργάτες μας, τους προμηθευτές μας κ.λπ.». Μας εξήγησε πως πρόκειται για μια συνεχή έρευνα: «Προσπαθούμε να βρίσκουμε συνεχώς πρώτες ύλες που να στηρίζουν μια βιώσιμη και πιο οικολογική προσέγγιση όσον αφορά τις συνθέσεις των προϊόντων αλλά και τις συσκευασίες. Και το οικοσύστημα της Ευρώπης μάς βοηθά πολύ προς αυτή την κατεύθυνση». Όταν, δε, τον ρωτήσαμε για το όραμα της Shiseido για το μέλλον, μας απάντησε: «Να στηρίζουμε όλο και πιο πολύ τη διαφορετικότητα. Η ομορφιά δεν σημαίνει το ίδιο για όλους». Συμφωνούμε απόλυτα.

1872

Η Shiseido ανοίγει το πρώτο δυτικού τύπου φαρμακείο στην Γκίνζα του Τόκιο.

1897

Το κόκκινο ξεκίνημα στην ιστορία της Shiseido γίνεται με τη Εudermine, την ξεχωριστή λοσιόν για την επιδερμίδα που αντλεί το όνομά της από τις ελληνικές λέξεις «ευ» και «δέρμα».

1917

Το Hanatsubaki, που σημαίνει καμέλια, είναι το πρώτο άρωμα που δημιουργήθηκε ποτέ από Ιάπωνα. Το 2021 το νέο Ginza αποκαλύπτει για μία ακόμα φορά την οσφρητική τεχνογνωσία και αναδεικνύει όλες τις θηλυκές πτυχές και αντιθέσεις.

1923

Η Shiseido παρουσιάζει αντηλιακά προϊόντα, τα οποία ήταν ακόμη άγνωστα στην Ιαπωνία. Μετά από πολλά χρόνια ερευνών για την προστασία από τον ήλιο, η Shiseido δημιουργεί την τεχνολογία SynchroShield™, η οποία ενισχύει το προστατευτικό φιλμ της επιδερμίδας όταν αυτή έρχεται σε επαφή με το νερό ή τη θερμότητα. Η τελευταία τεχνολογία Sun Dual Care™ μετατρέπει ένα μέρος των ακτίνων του ήλιου σε φιλικό προς το δέρμα φως.

1957

Το πρώτο κατάστημα Shiseido ανοίγει στην Ταϊβάν, ενώ αμέσως μετά ακολουθούν η Χαβάη (1962), οι Ηνωμένες Πολιτείες (1965), η Ιταλία (1968) και η Γαλλία (1980).

2007

Η Shiseido ιδρύει τη Female Researcher Science Grant και υποστηρίζει τις γυναίκες παγκοσμίως. Στη Γαλλία η Shiseido διοργανώνει τον θεσμό «Women of Influence», ο οποίος τιμά τη γυναικεία επιχειρηματικότητα.

2014

Το λανσάρισμα του Ultimune, ενός τεχνολογικού επιτεύγματος και της πρώτης καλλυντικής σύνθεσης που δρα στο σύστημα άμυνας της επιδερμίδας, είναι γεγονός. Περισσότερα από 200 βραβεία διεθνώς και 42 διπλώματα ευρεσιτεχνίας το καθιστούν best seller προϊόν, ενώ η τρίτη γενιά ενσωματώνει ένα σύμπλεγμα που ενισχύει το σύστημα ζωτικής ροής του δέρματος.

2020

Η Shiseido επιλέγει την καλλιτέχνιδα, ηθοποιό, σεναριογράφο και ακτιβίστρια LGBT Χάντερ Σάφερ ως Ambassador για τα αντηλιακά της προϊόντα Urban Suncare και τα προϊόντα μακιγιάζ. Ενα ολιστικό, φιλελεύθερο και αφοσιωμένο όραμα ομορφιάς.

2022

Για πρώτη φορά στην καλλυντική βιομηχανία, τα Βio-Performance Skin Filler Serums επιτυγχάνουν και επιτρέπουν τη διείσδυση υαλουρονικού οξέος υψηλού μοριακού βάρους στο δέρμα διατηρώντας παράλληλα τις ενυδατικές του ιδιότητες στο μέγιστο βαθμό. Και οι δύο νέοι οροί, Night Infill and Day Full Expansion, λειτουργούν συνεργατικά για να προσφέρουν νεανικό δέρμα από την πρώτη κιόλας χρήση. Η επιδερμίδα ανακτά τη νεανική της όψη ενώ οι λεπτές γραμμές και οι βαθιές ρυτίδες λειαίνονται.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below