Μια από τις πιο αγαπημένες μούσες του Karl Lagerfeld, η 20χρονη Lily-Rose Depp, εξακολουθεί να αποτελεί ambassador του οίκου Chanel και πρωταγωνιστεί στη νέα, εορταστική καμπάνια για το άρωμα N°5 L’EAU, μεταφέροντάς μας με έναν μαγικό τρόπο στο δικό της χριστουγεννιάτικο παραμύθι.

Φορώντας ένα μικροσκοπικό φόρεμα, κόκκινα γάντια και knee-high μπότες και έναν λευκό μπερέ, κι έχοντας τα μαλλιά της χτενισμένα σε style εμπνευσμένο από τη δεκαετία του 1940, η Lily-Rose Depp γίνεται η απόλυτη έκφραση της φρεσκάδας, της νιότης και της χαράς.

«Για μένα η Lily-Rose ενσαρκώνει την φρεσκάδα και τη ζωντάνια ενός νεαρού κοριτσιού, συνδυασμένα με την ωριμότητα μιας έμπειρης ηθοποιού», δηλώνει ο σκηνοθέτης του νέου διαφημιστικού φιλμ, Jean-Paul Goude, ο οποίος είναι ένας από τους πιστούς συνεργάτες του οίκου Chanel εδώ και τριάντα χρόνια και κλήθηκε να αποδώσει μέσα από αυτό το φιλμ όλη την μαγεία της εορταστικής περιόδου σε λίγα δευτερόλεπτα.

Ο Thomas du Pré de Saint Maur, Επικεφαλής του Global Creative Resources for CHANEL Fragrance & Beauty and Watches & Fine Jewelry είπε χαρακτηριστικά: «Από τη φύση του, ένα διαφημιστικό φιλμ που είναι αφιερωμένο στην περίοδο των γιορτών περιέχει λυρικότητα, μαγεία, χαρά και έκπληξη. Η δουλειά του Jean-Paul Goude συνδυάζει χιούμορ και χαρά με έναν αντισυμβατικό τρόπο».

Καθισμένη επάνω σε ένα τεράστιο μπουκάλι του αρώματος N°5 L’EAU της Chanel και με τις νιφάδες χιονιού να τη «λούζουν», η Lily-Rose Depp κρατά μια μεγάλη γυάλινη χιονόμπαλα και κοιτά επίμονα μέσα της, σαν να είναι μια μελλοντολόγος που κάνει προφητείες. «Βλέπω, βλέπω…», λέει η Lily-Rose Depp καθώς ο φακός της κάμερας την πλησιάζει.

Ανάμεσα σε ένα σωρό από δώρα, ανακαλύπτει τον τυχερό της αριθμό N°5,  μαζί με το αγαπημένο της άρωμα N°5 L’EAU. Τότε, η Lily-Rose Depp χορεύει έχοντας τη χαρά ενός μικρού παιδιού και ξαφνικά, η ατμόσφαιρα μετατρέπεται σε ένα μιούζικαλ του Broadway.

«Λάτρεψα το γεγονός ότι υποδύθηκα το χαρακτήρα που δημιούργησε ο Jean-Paul. Η χαρά και το δέος μου θύμισαν πώς ένιωθα ως μικρό κορίτσι το πρωί των Χριστουγέννων», δήλωσε η Lily-Rose Depp στον οίκο Chanel.

Το oversized μπουκάλι αρώματος είναι ένα χαρακτηριστικό «κλειδί» στις διαφημιστικές καμπάνιες του οίκου Chanel, αλλά αποτελεί και signature επιλογή του σκηνοθέτη, ο οποίος για το συγκεκριμένο διαφημιστικό φιλμ, δημιούργησε ένα τριών μέτρων μπουκάλι αρώματος N°5 L’EAU και το συνδύασε μαζί με το τεράστιο διπλό C, το αρχικό γράμμα του οίκου, στο background, προκειμένου να κάνει ακόμα πιο έντονη τη μαγική ατμόσφαιρα, χωρίς όμως να χρειαστεί να εφαρμόσει special effects.

Όσο για το κόκκινο χρώμα που φοράει η Lily-Rose Depp στο διαφημιστικό φιλμ, αυτό αποτελεί μια αναφορά στην παράδοση του οίκου Chanel να προσθέτει αυτό το χρώμα στις iconic καμπάνιες των αρωμάτων του, ενώ είναι και ένας φόρος τιμής στο χρώμα της ζωής, στο χρώμα του αίματος, στη θηλυκότητα, το πάθος και την τόλμη που ενσαρκώνονται από τη Lily-Rose Depp.

Ανακάλυψε σε avant-première το νέο διαφημιστικό φιλμ του αρώματος N°5 L’EAU, με την Lily-Rose Depp, ambassador της CHANEL και πρόσωπο του N°5 L’EAU.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below