Επιτυχημένη ηθοποιός, μητέρα δύο παιδιών και πλέον δημιουργός του brand ομορφιάς The Outset. Η Scarlett Johansson αφιέρωσε πέντε χρόνια στην έρευνα πριν το λανσάρισμα της εταιρίας της που κυκλοφόρησε τον περασμένο Μάρτιο.

«Ήμουν το πρόσωπο πολλών διάσημων brands καθ΄ όλη τη διάρκεια της καριέρας μου και όλες αυτές οι εμπειρίες ήταν πραγματικά υπέροχες. Ένιωθα ότι έπαιζα έναν χαρακτήρα σε αυτές τις καμπάνιες και καθώς εξελίχθηκα, ήθελα να δημιουργήσω και να εκπροσωπήσω μια επωνυμία που να αντιπροσωπεύει το ποια είμαι πραγματικά», είχε δηλώσει η ίδια.

Με το brand της να έχει ήδη αποκτήσει φανατικό κοινό και αμέτρητους followers στα social media του, η ίδια εμφανίστηκε σε ένα βίντεο για να απαντήσει σε κάποιες ερωτήσεις ομορφιάς. Swipe δεξιά για όσα αγαπάει και swipe αριστερά για όσα δεν εγκρίνει.

Ανάμεσα στα πρώτα είναι το λαμπερό δέρμα και τα έντονα κραγιόν, ενώ στα όχι της τοποθέτησε τις ρουτίνες περιποίησης με αμέτρητα προϊόντα και τα viral trends του TikTok.

Η συνέχεια στο βίντεο!

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη The Outset (@theoutset)

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below