Το Ωδείο Αθηνών γέμισε χρώμα με αφορμή την παρουσίαση της νέας, εξατομικευμένης σειράς ενυδάτωσης Clinique iD, την Πέμπτη 11 Απριλίου 2019. Η Clinique ήταν η 1η μάρκα που παρουσίασε την ιδέα της εξατομικευμένης περιποίησης προσώπου το 1968 με το εμβληματικό Σύστημα Περιποίησης 3-Step και φέτος εισάγει μία νέα εποχή στις κρέμες περιποίησης με το ΝΕΟ Clinique iD.

Σουζάνα Κεγκίτση, Beauty Editor Marie Claire Greece

Στον επιβλητικό χώρο του Ωδείου παρευρέθηκαν beauty editors και influencers, οι οποίες γνώρισαν την ιστορία της Clinique και τη φιλοσοφία του νέου λανσαρίσματος. Στη συνέχεια κλήθηκαν να αναγνωρίσουν τον τύπο επιδερμίδας τους καθώς και τη βασική ανάγκη που τις απασχολεί με σκοπό να δημιουργήσουν το δικό τους Clinique iD.

H Μαρία Παπαθανασίου-Αρωνες της Outstand Communications και η Γαλάτεια Λασκαράκη διευθύντρια του Marie Claire

Διαθέσιμο σε 15 μοναδικούς συνδυασμούς, το Clinique iD είναι σχεδιασμένο ακριβώς για κάθε τύπο επιδερμίδας και ανάγκης. Αυτό το επιτυγχάνει με τις καινοτόμες, ειδικά σχεδιασμένες συσκευασίες που αποτελούνται από τρεις βάσης ενυδάτωσης και πέντε ενεργές κάψουλες συμπυκνωμένων δραστικών συστατικών. Τώρα ενυδάτωση και περιποίηση συνδυάζονται με στόχο τη δημιουργία μιας καλύτερης επιδερμίδας.

Κάθε ενεργή κάψουλα στοχεύει σε μια εξειδικευμένη ανάγκη: Γραμμές & Ρυτίδες, Κούραση, Πόρους & Ανομοιόμορφη Υφή, Ανομοιόμορφο Χρωματικό Τόνο και Ερεθισμό. Το Clinique iD θα κλέψει τις εντυπώσεις των οπαδών του skincare όχι μόνο για την εξατομικευμένη ενυδάτωση που προσφέρει, αλλά και για την ελκυστική, πρωτοποριακή εμφάνισή του.

Αντλώντας έμπνευση από 5 μοναδικούς προορισμούς του κόσμου και συνδυάζοντάς τους με κάθε ενεργή κάψουλα, η Clinique εξέπληξε ευχάριστα τις προσκεκλημένες με μία σειρά από μικρά custom-made δωμάτια, κάθε ένα από τα οποία ήταν ντυμένο με τα χρώματα των νέων Clinique iD, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο αμέτρητες ευκαιρίες δημιουργικής φωτογράφησης.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below