Η Chiara Ferragni, η γυναίκα–brand που έχει κατακτήσει τον κόσμο της μόδας και των social media, βρέθηκε για 48 ώρες στην Κω, χαρίζοντας στους εκατομμύρια followers της μια γεύση από το ελληνικό καλοκαίρι. Μοιράστηκε στο Instagram μία δημοσίευση πολλών φωτογραφιών, γεμάτη ελληνικά χρώματα, όμορφες στιγμές χαλάρωσης και φυσικά, υπέροχα outfits, στο νησί του Ιπποκράτη. Στη λεζάντα της δημοσίευσης, έγραψε: «48 ώρες στην Κω όπως τους παλιούς καιρούς», ενώ μέσα σε λίγη ώρα οι θαυμαστές της ξέσπασαν σε σχόλια ενθουσιασμού.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τα looks της ήταν ένας ύμνος στο resort chic: Κράτησε σε γενικές γραμμές το στυλ της απλό, νησιώτικο αλλά και συνάμα εντυπωσιακό. Ξεχώρισαν τα ιδιαίτερα Τ-shirts που επέλεξε για τις διακοπές της, τα οποία φορούσε είτε με κάποιο shorts, είτε με παρεό, αλλά και μόνα τους σε oversized γραμμή.
Για ακόμα μία φορά ακολούθησε πιστά τα trends καθώς για την βόλτα της στην παραλία επέλεξε ένα minimal bikini set, στην πολύ δημοφιλή απόχρωση της σεζόν, το butter yellow. Τέλος για τη βραδινή της έξοδο, φόρεσε ένα πολύ εντυπωσιακό γαλάζιο φόρεμα, κομψό και αέρινο, με σκίσιμο στο πλάι και βαθύ ντεκολτέ.
Η επιλογή της Κω δεν είναι τυχαία. Το νησί συνδυάζει ιστορία, πολιτισμό και φυσική ομορφιά, αποτελώντας έναν από τους πιο κοσμοπολίτικους προορισμούς του Αιγαίου. Ταυτόχρονα όμως, όπως αποκαλύπτεται και από μία από τις φωτογραφίες του καρουζέλ που μοιράστηκε με τους ακολούθους της, η Κως αποτελεί έναν προορισμό που η Ferragni επισκεπτόταν και σε νεαρή ηλικία, αφού τη βλέπουμε αγκαλιασμένη με τις αδερφές της, σε παρόμοιο τοπίο και φορώντας ακριβώς τα ίδια T-shirts που πάνω γράφουν «Born to be Wild – Greece». Έτσι, φαίνεται πως πρόκειται για ένα νησί με μεγάλη συναισθηματική αξία τόσο για την ίδια, όσο και για την οικογένειά της.
Σε μόλις δύο ημέρες, η Chiara Ferragni κατάφερε να μετατρέψει το ταξίδι της σε ένα φωτογραφικό editorial εμπνευσμένο από την ελληνική καλοκαιρινή αισθητική, αποδεικνύοντας γιατί παραμένει ένα από τα πιο ισχυρά ονόματα στον χώρο της μόδας και του lifestyle.