Η ηθοποιός και επιχειρηματίας Shay Mitchell παρουσίασε πρόσφατα το νέο της εγχείρημα, το Rini, μια σειρά από sheet masks που υπόσχονται βαθιά ενυδάτωση, καταπράυνση μετά τον ήλιο και «γλυκές στιγμές φροντίδας» ανάμεσα σε γονείς και παιδιά. Η λεπτομέρεια που προκάλεσε τη θύελλα αντιδράσεων; Οι μάσκες αυτές είναι σχεδιασμένες για παιδιά τριών ετών.
Τα τελευταία χρόνια, το φαινόμενο των λεγόμενων “Sephora kids”-παιδιά προεφηβικής ηλικίας που αγοράζουν προϊόντα με δραστικά συστατικά όπως ρετινόλη και σαλικυλικό οξύ, έχει ήδη προκαλέσει ανησυχία σε δερματολόγους και γονείς. Όμως οι sheet masks για νήπια μοιάζουν με μια νέα, ανησυχητική φάση.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Στην ανακοίνωσή της στο Instagram, η Mitchell εξήγησε πως το Rini δεν αφορά την ομορφιά αλλά τη φροντίδα του εαυτού, επιχειρώντας να δώσει ένα θετικό μήνυμα. «Το Rini ήταν τρία χρόνια στα σκαριά, εμπνευσμένο από τις κόρες μου, την περιέργειά τους και όλες εκείνες τις μικρές στιγμές που με έκαναν να συνειδητοποιήσω πόσο νωρίς ξεκινά», έγραψε. «Από τα πάρτι γενεθλίων και τα face paints μέχρι τη στιγμή που ήθελαν να κάνουν “ό,τι κάνει η μαμά” με τις μάσκες προσώπου της, ήταν θέμα χρόνου».
Το κοινό όμως δεν πείστηκε.
Η Mitchell, απαντώντας στα σχόλια, υπογράμμισε ότι τα παιδιά είναι φυσικά περίεργα και ότι οι γονείς μπορούν να αγκαλιάσουν αυτή την περιέργεια με ασφαλή και ήπια προϊόντα.
Αλλά τι σημαίνει πραγματικά “ασφαλές”;
Για κάποιους, η ασφάλεια δεν αφορά μόνο τα συστατικά, αλλά και το μήνυμα που στέλνουμε στα παιδιά: ότι χρειάζονται προϊόντα περιποίησης για να νιώσουν καλά με τον εαυτό τους.
Φυσικά υπάρχουν προϊόντα που τα παιδιά πρέπει να χρησιμοποιούν, όπως αντηλιακό ή μια απλή ενυδατική για ξηροδερμία ή έκζεμα. Αυτά είναι λειτουργικά προϊόντα, όχι lifestyle τελετουργίες. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να διδάσκεις στο παιδί σου τη βασική φροντίδα του δέρματος και στο να του πουλάς μια «ιεροτελεστία ομορφιάς» ντυμένη με τη γλώσσα του wellness.



