Σε μια νέα συνέντευξη που έδωσε στο podcast Table Manners, στις Jessie και Lennie Ware, το νέο αστέρι που αναδύθηκε από την τηλεοπτική σειρά «Stranger Things», η Millie Bobby Brown, την οποία γνωρίσαμε από τον ρόλο της «Eleven», μίλησε για τη συμπεριφορά της στο προσωπικό των εστιατορίων προκαλώντας έντονες αντιδράσεις στο διαδίκτυο. Άλλωστε παραδέχτηκε και η ίδια ότι είναι μια «Karen», όπως αποκαλούνται οι γυναίκες, συνήθως μεσοαστές, με υψηλά στάνταρ στην εστίαση, που ζητούν συχνά να δουν τον μάνατζερ μιας επιχείρησης.

«Ξέρετε τι μισώ; Να περιμένω ώρα για να δώσω μια παραγγελία» είπε η 20χρονη ηθοποιός, που κατηγορήθηκε ως «αγενής» και «κακομαθημένη» στο διαδίκτυο.

«Έχω ήδη δει το μενού στο αυτοκίνητο, στο δρόμο για το εστιατόριο, και όταν μου λένε, σας φέρνουμε τα ποτά και επιστρέφουμε, είμαι σε φάση, όχι, μείνετε εδώ, να τα παραγγείλουμε όλα μαζί. Θα κάνει τη ζωή σας ευκολότερη.

»Και μετά όταν σου φέρνουν το λογαριασμό, ξέρετε, πού σας τον αφήνουν στο τραπέζι και επιστρέφουν μισή ώρα μετά; Εγώ τους λέω, να πληρώσω τώρα με κάρτα, πρέπει να πάω για περπάτημα να κάψω όλο αυτό το φαγητό».

«Έχω ήδη δει το μενού στο αυτοκίνητο, στο δρόμο για το εστιατόριο, και όταν μου λένε, σας φέρνουμε τα ποτά και επιστρέφουμε, είμαι σε φάση, όχι, μείνετε εδώ, να τα παραγγείλουμε όλα μαζί. Θα κάνει τη ζωή σας ευκολότερη».

Ανάμεσα στα αρνητικά σχόλια που συνόδευσαν τη συνέντευξή της ήταν: «Όλοι αυτοί για τους οποίους παραπονιέστε είναι κακοπληρωμένοι, ενώ εσύ όχι, δεν έχεις προσπαθήσει ποτέ στη ζωή σου». «Πώς καταλαβαίνει κάποιος ότι δεν έχεις εργαστεί ποτέ στον χώρο της εστίασης».

Η ηθοποιός πρόσθεσε ότι αφήνει και κριτικές σε επιχειρήσεις: «Σε όλη μου τη ζωή μου ασκούν κριτική, οπότε θα ασκήσω κι εγώ. Ήμασταν σε ένα ξενοδοχείο και μια γυναίκα πήρε στην άκρη τον σύντροφό μου και του είπε ότι πρέπει να τακτοποιήσουμε το λογαριασμό μας κι εγώ ήμουν σε φάση, θα το κάνουμε την ημέρα της αποχώρησής μας. Κι εκείνη είπε, πρέπει να τον τακτοποιήσετε τώρα, κι εγώ απάντησα, μμμ, δεν θέλω. Έτσι, άφησα μια κριτική που έλεγε “πιστεύω ότι πρέπει να ζητάτε από τους πελάτες να ολοκληρώνουν τις συναλλαγές τους στο τέλος της διαμονής τους”, το θεωρώ σημαντικό».

Η ηθοποιός θυμήθηκε επίσης ένα περιστατικό σε σουπερμάρκετ όπου μια ηλικιωμένη γυναίκα την πλησίασε «και ζήτησε τη βοήθειά μου για ένα ζευγάρι κάλτσες – μάλλον νόμιζε ότι δουλεύω εκεί. Της είπα, θα σας βοηθήσω, και την πήγα σε έναν υπάλληλο, ο οποίος δεν ήταν καθόλου εξυπηρετικός. Άφησα λοιπόν μια αρνητική κριτική. Θεωρώ σημαντικό να ξέρει κάποιος πού έκανε λάθος, υπάρχει πάντα περιθώριο για βελτίωση».

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below