Η ταινία Bridget Jones: Mad about The Boy, κυκλοφορεί εδώ και καιρό στους κινηματογράφους. Όμως, πάντα μας αρέσει να μαθαίνουμε ιστορίες πίσω από τους πρωταγωνιστές που αγαπάμε.

Και εκεί που νομίζαμε πως η Bridget Jones ζούσε ήρεμα και δεν θα μαθαίναμε ξανά για τις περιπέτειές της, η ταινία «Mad about the boy», ήρθε για να μας θυμίσει γιατί αγαπήσαμε τόσο αυτόν τον ρόλο.

Σχεδόν 25 χρόνια μετά την κυκλοφορία της πρώτης ταινίας και ακόμη ταυτιζόμαστε με την εικόνα της πρωταγωνίστριας που τρώει παγωτό, φορώντας πιτζάμες στο σαλόνι της ή νιώθει άβολα μπροστά στο crush της.

Φυσικά, όλα αυτά μπορεί να μη είχαν συμβεί, αν τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ταινίας δεν είχε αναλάβει η Renee Zellweger.

Είναι εύκολο, όμως, να ξεχάσουμε πόσο εντύπωση είχε κάνει στην αρχή το κάστινγκ της τανίας. Όταν η είδηση αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά, η ιδέα ότι την κλασική Λονδρέζα της ταινίας θα υποδυθεί μια Αμερικανίδα -η Zellweger γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Τέξας- φαινόταν πραγματικά παράξενη.

Όπως μαθεύτηκε αργότερα, υπήρχαν μερικά πολύ διάσημα ονόματα στο κάδρο και τη λίστα επιλογής για το ρόλο της Bridget, με τη Zellweger να μην είναι η μοναδική ηθοποιός από την Αμερική που πέρασε από οντισιόν.

Ας ρίξουμε λοιπόν μια ματιά στο πώς η Renee Zellweger έγινε η Bridget Jones.

Η Helen Fielding δημιούργησε την Bridget Jones για μια στήλη στην εφημερίδα The Independent το 1995 και τα κομμάτια της έγιναν τόσο δημοφιλή που το πρώτο μυθιστόρημα κυκλοφόρησε το 1996.

Η Working Title Films εξασφάλισε τα κινηματογραφικά δικαιώματα, πριν το βιβλίο γίνει πραγματικά μπεστ σέλερ.

Έτσι ξεκίνησε το εκτεταμένο κυνήγι για το ποιος θα μπορούσε να παίξει τον τόσο σημαντικό πρωταγωνιστικό ρόλο. Σε ένα άρθρο του 2001 στους LA Times, η σκηνοθέτης Sharon Maguire αποκάλυψε ότι είχε συζητήσεις με πολλούς αστέρες πριν καν μπει το όνομα της Zellweger στο παιχνίδι.

Emily Watson, Kate Winslet και Cate Blanchett ήταν μερικά μόνο από τα ονόματα που είχαν ακουστεί για τον ρόλο της Bridget Jones. Πώς, όμως, κατέληξε η Renne Zellweger να γίνει η πρωταγωνίστρια;

«Η Renee ήταν απίστευτα γοητευτική, αλλά απείχε πολύ από τις απαιτήσεις του ρόλου», δήλωσε η Maguire στο εν λόγω άρθρο των LA Times. Εξήγησε ότι και οι δύο είχαν πλήρη επίγνωση του πόσο άσχημη θα μπορούσε να είναι η αντίδραση αν αυτό πήγαινε στραβά, λέγοντας ότι η Zellweger της το ξεκαθάρισε: «Αν δεν πετύχουμε την προφορά σωστά, οι δυο μας – εσύ ως πρωτοεμφανιζόμενη σκηνοθέτης, εγώ ως Τεξανή – θα πάμε πολύ άσχημα».

Η ηθοποιός ρίχτηκε στη δουλειά κυρίως για την προφορά, περνώντας χρόνο με τον προπονητή διαλέκτου που είχε προσλάβει η Gwyneth Paltrow για το Shakespeare in Love.

Εξασκούνταν για εβδομάδες κάθε μέρα, ενώ ζούσε στο Λος Άντζελες, και στη συνέχεια μετακόμισε στο Λονδίνο για αρκετούς μήνες για να βυθιστεί στη βρετανική κουλτούρα, ενώ παράλληλα πήρε βάρος για το ρόλο.

Καμία από αυτές τις σχολαστικές προετοιμασίες δεν εμπόδισε τον βρετανικό Τύπο να μιλήσει εναντίον της απόφασης να επιλεγεί η Zellweger έναντι των Βρετανών ηθοποιών που συμμετείχαν στη διαδικασία. Το περιοδικό Empire, για παράδειγμα, έγραψε ότι «άλλος ένας βρετανικός ρόλος πέφτει θύμα της δύναμης των αμερικανικών σταρ».

Ο Hugh Grant, συμπρωταγωνιστής της Zellweger, την υπερασπίστηκε στο Entertainment Weekly, λέγοντας: «Είναι πολύ αστεία και ζει στην Αγγλία εδώ και πολύ καιρό, κατακτώντας την προφορά. Θα είναι ένας θρίαμβος. Το ξέρω ότι θα είναι».

Ευτυχώς, η Renee Zellweger άφησε πίσω μεγάλο μέρος των αντιδράσεων. «Νόμιζα ότι ήταν απλά ένα μικρό πραγματάκι. Δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο διαδεδομένη ήταν αυτή η διαμάχη», δήλωσε στο Yahoo. Κατά την προετοιμασία της για τον χαρακτήρα, πέρασε χρόνο εργαζόμενη στα γραφεία του εκδότη Picador για να ρίξει μια ματιά στον κόσμο της Bridget, γεγονός που την έφερε και αυτή κοντά στις αντιδράσεις.

«Υπήρχαν μερικά πράγματα που έμαθα πιο κοντά στη στιγμή που τελειώσαμε τα γυρίσματα, επειδή μέρος της δουλειάς μου – ή της “εργασιακής εμπειρίας”, όπως έλεγαν – στους εκδότες ήταν να αποκόπτω όλα τα Μέσα Ενημέρωσης που είχαν σχέση με τους συγγραφείς που εκπροσωπούν οι Picador-Macmillan. Και εκπροσωπούν την Helen Fielding. Οπότε κάθε τόσο εμφανιζόταν κάτι και έβλεπα το “Χάλια Αμερικανίδα κωμικός που παίζει το αγγλικό είδωλο” και έπρεπε να το κόψω και να πάω να το βάλω στο αρχείο».

Διαβάστε εδώ: «Το ημερολόγιο της Bridget Jones»: Η ρομαντική ηρωίδα στην εποχή της αναθεώρησης των γυναικείων στερεοτύπων

Στη νέα ταινία, η Bridget είναι και πάλι μόνη, χήρα εδώ και τέσσερα χρόνια, αφού ο Mark σκοτώθηκε σε ανθρωπιστική αποστολή στο Σουδάν.

Τώρα είναι η ανύπαντρη μητέρα του 9χρονου Billy και της 4χρονης Maybel, με την προσωπική της ζωή τελείως μουδιασμένη, και μεγαλώνει τα παιδιά της με τη βοήθεια των πιστών της φίλων, ακόμα και του πρώην εραστή της, Daniel Cleever.

Υποχωρώντας στις πιέσεις των φίλων, της συναδέλφου, της μητέρας και της γυναικολόγου της να ξαναβρεί τη χαρά της ζωής και τον έρωτα επιστρέφει στη δουλειά και δοκιμάζει ακόμη και τις εφαρμογές γνωριμιών, όπου σύντομα την προσεγγίζει ένας γοητευτικός και ενθουσιώδης νεότερος άνδρας.

Πλέον, έχοντας να ισορροπεί δουλειά, σπίτι και προσωπική ζωή, η Birdget Jones αντιμετωπίζει την κριτική των τέλειων μαμάδων στο σχολείο, ανησυχεί για τον Billy που παλεύει με την απουσία του πατέρα του και μπλέκεται σε μια σειρά από αμήχανες αλληλεπιδράσεις με τον υπερβολικά ορθολογιστή δάσκαλο θετικών επιστημών του γιου της.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below