Η Pamela Anderson έκανε μία εμφάνιση αποπνέει φυσικότητα και απλότητα, στυλ που έχει υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια.
Η ηθοποιός και τηλεοπτική προσωπικότητα παρουσίασε την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου, στη Νέα Υόρκη, το pop-up κατάστημα του νέου της beauty brand, Sonsie, στο Shopify NY, συνοδευόμενη από τον γιο της και συνιδρυτή, Dylan Jagger Lee.
Ο χώρος, που παραμένει ανοιχτός στο κοινό για το Σαββατοκύριακο, διακρίνεται για τη γαλήνη και τη φυσική αρμονία, με πράσινες πινελιές, αισθητηριακές λεπτομέρειες και έμπνευση από το σπίτι της Pamela στο Vancouver Island, το ίδιο μέρος που ενέπνευσε τη φιλοσοφία του Sonsie.

Μάλιστα, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το Shopify, δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, η Pamela παρουσίασε και το Sonsie x Shopify Mindful Beauty Award, ένα βραβείο-χρηματοδότηση ύψους 100.000 δολαρίων που στοχεύει να ενδυναμώσει νέες, επιχειρήσεις υπό τη διεύθυνση γυναικών στον χώρο της ομορφιάς και της ευεξίας. Η πρωτοβουλία τιμά την καινοτομία και τις αξίες της ενσυνειδητότητας, της βιωσιμότητας και του σκοπού.
Η ανακοίνωση έγινε κατά τη διάρκεια της συζήτησης με τον Dylan, ενώ στο πλευρό τους βρισκόταν και ο δεύτερος γιος της, Brandon Thomas Lee, μετατρέποντας την εκδήλωση σε οικογενειακή υπόθεση.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η αέρινη εμφάνιση και το τσάι μάτσα
Για την παρουσία της στην εκδήλωση η Pamela Anderson επέλεξε ένα φλοράλ φόρεμα με έντονα μοτίβα στις αποχρώσεις του ροζ, του πράσινου και του κίτρινου σε λευκό φόντο και δαντελένιες με πτυχώσεις στο πίσω μέρος. Συνδύασε το φόρεμά της με μαύρες γόβες και καπαρντίνα. Το νέο χρώμα και κούρεμα στα μαλλιά της προσέδιδαν περισσότερη νεανικότητα στην εμφάνισή της.
Στη διάρκεια της παρουσίασης επέλεξε να πιει ένα ποτήρι τσάι μάτσα, το οποίο είναι γνωστό για τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες. H ίδια έχει πει για το brand της: «Οι κήποι μας είναι πάντα η καλύτερη έμπνευση. Θέλαμε να προσφέρουμε λίγη μαγεία σε όλους».



