Στην απονομή των 95ων Όσκαρ το βράδυ της Κυριακής, 12 Μαρτίου, ο Paul Rogers κέρδισε το Όσκαρ για το καλύτερο editing, για την ταινία “Everything Everywhere All at Once”. Και μπορεί η ταινία, παρά τις ήπιες κριτικές που δέχθηκε, να σάρωσε στην απονομή, ήταν η στιγμή που ο Paul Rogers ανέβηκε στη σκηνή που «έκλεψε» όλες τις εντυπώσεις.

Photo by Kevin Mazur/Getty Images
Photo by Rodin Eckenroth/Getty Images

«Αυτό είναι υπέροχο», είπε στην ευχαριστήρια ομιλία του. «Πρόκειται μόλις για τη δεύτερη ταινία μου». Στον λόγο του ευχαρίστησε τη σύζυγό τους και την οικογένεια τους, πράγμα που δεν σταμάτησε τους χρήστες των social media από το να τον εκθιάσουν και να παραδεχθούν πως ήταν αυτό που πάντα ήθελαν. «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη σύζυγό μου, την πιο απίστευτη γυναίκα στο δωμάτιο», είπε ο γοητευτικός editor.

Ο Paul Rogers κατάγεται από την Αλαμπάμα και ξεκίνησε την καριέρα του στη δημόσια τηλεόραση. Έχει επίσης δουλέψει στο ντοκιμαντέρ “You Cannot Kill David Arquette” το 2020 και στο “The Eric Andre show” in 2016, ενώ συμμετείχε και στην ταινία του 2019″The Death of Dick Long.” Το 2014 μόνταρε ένα από τα δημοφιλέστερα video clip και τραγούδια της χρονιάς, το “Turn Down for What” του DJ Snake.

Τα σχόλια του Twitter

«Θα τον άφηνα να μου κάνει… Τα Πάντα Όλα» παρατήρησε ένας χρήστης του Twitter, ενώ ένας άλλος πρόσθεσε: «Υπάρχουν ένα σωρό φωτογραφίες των νικητών αλλά όχι αρκετές του ωραίου μοντέρ!». «Θα είμαι η πρώτη που θα το πω; Ο μοντέρ του Everything All at Once είναι καυτός».

«Δεν ήξερα ποιος ήταν πριν από 10 λεπτά, αλλά τώρα τον χρειάζομαι» και «Ο Paul Rogers πρόκειται να γίνει ο Νούμερο Ένα αγαπημένος μας».

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below