Μπορεί το brand της Victoria Beckham να έχει αποκτήσει φανατικούς υποστηρικτές (και διάσημους πελάτες), όμως η σχεδιάστρια αποκαλύπτει πως βρέθηκε μία ανάσα από το κλείσιμο πριν από μερικά χρόνια.

Η 51χρονη σχεδιάστρια και πρώην Spice Girl ανοίγει την καρδιά της στο νέο ντοκιμαντέρ Victoria Beckham που προβάλλεται στο Netflix, αποκαλύπτοντας τις δυσκολίες που αντιμετώπισε όταν η επιχείρησή της βρέθηκε χρεωμένη για εκατοντάδες εκατομμύρια. «Παραλίγο να χάσω τα πάντα. Ήταν μια σκοτεινή, πολύ σκοτεινή περίοδος. Έκλαιγα κάθε μέρα πριν πάω στη δουλειά γιατί ένιωθα σαν πυροσβέστης που προσπαθεί να σώσει ό,τι σώζεται», εξομολογείται η Victoria.

Η κατάσταση έγινε ακόμη πιο δύσκολη όταν συνειδητοποίησε πως ο σύζυγός της ήταν ταυτόχρονα και συνέταιρός της. «Ναι, γυρνούσα σπίτι στον σύζυγό μου, αλλά ταυτόχρονα γύριζα και στον επιχειρηματικό μου εταίρο. Κι έτσι του μιλούσα για όλα. Έπρεπε. Είχε επενδύσει. Και το μισούσα αυτό. Το μισούσα πραγματικά».

Ο David Beckham παραδέχεται πως οι συζητήσεις τους για την οικονομική κατάρρευση της εταιρείας τον «λύγισαν», κυρίως επειδή γνώριζε πόσο περήφανη είναι η Victoria. «Όταν γνωριστήκαμε, η Victoria έβγαζε περισσότερα χρήματα από μένα. Αγόρασε η ίδια το πρώτο μας σπίτι, το λεγόμενο Beckingham Palace. Οπότε όταν ήρθε και μου είπε “χρειαζόμαστε κι άλλα χρήματα για την εταιρεία”, ήταν δύσκολο και για τους δυο μας. Δεν μπορούσα να συνεχίσω να επενδύω και της το είπα».

​Η λύση ήρθε από έναν νέο επενδυτή

Αρνούμενη να τα παρατήσει, η Victoria άρχισε να αναζητά εξωτερικούς επενδυτές και τελικά συνεργάστηκε με τον επιχειρηματία David Belhassen, ο οποίος όμως αρχικά αρνήθηκε την πρόταση, χαρακτηρίζοντας την κατάσταση «τη δυσκολότερη που είχε συναντήσει ποτέ».

Η αλλαγή ήρθε απροσδόκητα ένα βράδυ όταν εκείνος είδε τη σύζυγό του να φορά ένα συγκεκριμένο ρούχο. «Βγήκα με τη γυναίκα μου ένα Σάββατο και την είδα εκθαμβωτική. Τη ρώτησα, “Τι φοράς;” και μου είπε “Victoria Beckham”. Και πρόσθεσε ότι αγοράζει συνέχεια. Τότε άναψε η σπίθα μέσα μου και τη Δευτέρα κάλεσα την ομάδα και τους είπα: “Πρέπει να το κάνουμε. Κι αν αποτύχουμε, αποτύχαμε”. Υπογράψαμε. Θυμάμαι πως η Victoria συγκινήθηκε και μου είπε: “Δεν θα σε απογοητεύσω”».

Ο Belhassen έθεσε έναν βασικό όρο: για να σωθεί η επιχείρηση, η Victoria έπρεπε να αποδεχτεί ότι έπρεπε να αλλάξει τα πάντα και να αναδομήσει ριζικά την εταιρεία της.

Εκείνη αντιμετώπισε την αλήθεια με γενναιότητα: «Ένα μεγάλο μέρος του προβλήματος ήταν ότι κανείς δεν τολμούσε να μου πει “όχι”. Πίστευαν ότι δεν ήμουν συνηθισμένη να ακούω “όχι”. Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για όσα έκανα και όσα θα μπορούσα να είχα κάνει διαφορετικά. Ήμουν σε χρέη. Είχα χάσει τον προσανατολισμό μου. Και έπρεπε να αλλάξω πολλά».

​Λαμπερή πρεμιέρα στο Λονδίνο

Στην πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ στο Λονδίνο, η Victoria περπάτησε στο κόκκινο χαλί με τον David και τα παιδιά τους, Romeo, Cruz και Harper. Ο μεγαλύτερος γιος τους, Brooklyn, δεν ήταν παρών.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham)

Για την περίσταση, η σχεδιάστρια επέλεξε ένα total white look με pencil φούστα, λευκή μπλούζα και σακάκι, ενώ η υπόλοιπη οικογένεια εμφανίστηκε με elegant σύνολα σε μαύρο και λευκό. Τη στήριξή τους έδειξαν και τα μέλη του συγκροτήματος στο οποίο ήταν μέλος η Vicotria Beckham, ως Posh, τις Spice Girls.

Το ντοκιμαντέρ Victoria Beckham είναι διαθέσιμο στο Netflix από τις 9 Οκτωβρίου.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below