Για πρώτη φορά, ο οίκος Saint Laurent αναδεικνύεται ως το πιο “hot” brand στη βιομηχανία της μόδας, σύμφωνα με την έκθεση The Lyst Index για το τρίτο τρίμηνο του 2025 (που καλύπτει την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου), η οποία δημοσιεύτηκε σήμερα. Ο γαλλικός οίκος εκτόπισε από την κορυφή τη Miu Miu, η οποία διατηρούσε σταθερά μια θέση στην τριάδα τα τελευταία χρόνια και τώρα καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση.
Αντανακλώντας τις συνεχείς αλλαγές καλλιτεχνικών διευθυντών στη μόδα, ο δείκτης παρουσίασε σημαντικές ανακατατάξεις το τελευταίο τρίμηνο: η Loewe, που βρισκόταν στη δεύτερη θέση το δεύτερο τρίμηνο, έπεσε έξι θέσεις στην όγδοη, ενώ η Cos ανέβηκε τέσσερις θέσεις, κατακτώντας την τρίτη. Την πεντάδα συμπληρώνουν οι The Row και Coach στις θέσεις τέσσερα και πέντε αντίστοιχα, ενώ η Prada ακολουθεί στην έκτη θέση, σημειώνοντας πτώση δύο θέσεων.
Την περασμένη σεζόν, η Lyst είχε αναδείξει τα Dune Sandals των The Row ως το πιο πολυσυζητημένο προϊόν της μόδας, ωστόσο η τρέλα με τις flip-flops συνεχίζεται. Αυτή τη φορά, το πρωτότυπο ζευγάρι, οι Flip-Flops της Havaianas, αναδείχθηκαν στο πιο δημοφιλές προϊόν του καλοκαιριού, με αύξηση 34% στη ζήτηση.
Παράλληλα, ο Saint Laurent, εκτός από “πιο hot brand”, είχε και το δεύτερο πιο επιθυμητό προϊόν του τριμήνου: το Le Loafer, με αύξηση 66% στις μηνιαίες αναζητήσεις.
Ακολούθησαν το Chunky Cashmere Sweater της Cos στην τρίτη θέση, το Eel Loafer των The Row στην τέταρτη και το Pierced Nipple Bra της Skims στην πέμπτη, το οποίο σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση 69% στις αναζητήσεις τον Αύγουστο. Επιπλέον, το Striped Midi Dress της Polo Ralph Lauren βρέθηκε στην ένατη θέση των πιο δημοφιλών προϊόντων, με τον οίκο Ralph Lauren να ανεβαίνει δύο θέσεις στη λίστα των brands, μετά την πολύκροτη ανακοίνωση αρραβώνων της Taylor Swift με τον Travis Kelce, όπου η τραγουδίστρια είπε το “ναι” φορώντας το κλασικό φόρεμα του brand.



