Στη νέα σεζόν του Emily in Paris, η Emily Cooper (Lily Collins), στρέφει το βλέμμα της στην Ιταλία και περιπλανιέται σε Ρώμη και Βενετία, πέρα από τη γαλλική πρωτεύουσα. Ό,τι μπορεί να μοιάζει “υπερβολικό” στο Παρίσι, ακόμη και για τα δικά της, ήδη τολμηρά δεδομένα, είναι απόλυτα ταιριαστό σε μια χώρα όπου το έντονο, θεαματικό στοιχείο υπάρχει παντού. Έτσι, οι περίφημες εντυπωσιακές εμφανίσεις της γίνονται ακόμη πιο έντονες και θεατρικές στις ιταλικές της περιπέτειες.
«Οι Ιταλίδες δεν φοβούνται ποτέ την υπερβολή, παγιέτες, φτερά, τα πάντα», λέει στο marieclaire.com η ενδυματολόγος της σειράς, Marylin Fitoussi. «Κάτι που μια Παριζιάνα δεν θα έκανε ποτέ, στη Γαλλία το ‘overdressed’ θεωρείται σχεδόν αγένεια».

Για τις σκηνές στη Ρώμη, η Fitoussi επιλέγει πλήθος Ιταλών σχεδιαστών, ανάμεσά τους Dolce & Gabbana, Fendi και Giambattista Valli. Για να τονίσει ακόμη περισσότερο τις διαφορές ανάμεσα στη γαλλική και την ιταλική αισθητική, πειραματίζεται με χρώματα και μοτίβα όπως δεν έχει ξανακάνει.
«Τα χρώματα στη Ρώμη είναι πιο φωτεινά από αυτά του Παρισιού», εξηγεί. «Το Παρίσι έχει γίνει πιο μονοχρωματικό». Η Βενετία, από την άλλη, «ζητά μια πολύ πιο απαλή παλέτα» με μπεζ και ανοιχτό πράσινο.

Σε όλη την ιταλική διαδρομή της σειράς, η γκαρνταρόμπα της Emily στρέφεται συχνά στα πουά, εμπνευσμένη από τον κλασικό ιταλικό κινηματογράφο. «Είμαι τεράστια φαν των ασπρόμαυρων ιταλικών ταινιών των ’50s», λέει η Fitoussi. «Ήθελα να αποτίσω φόρο τιμής στις Claudia Cardinale, Sophia Loren και Anna Magnani, που φορούσαν συχνά πουά. Παράλληλα, χρησιμοποιώ κοψίματα καθαρά ιταλικά, πιο θηλυκά, πιο κολακευτικά».

Η εκδοχή της Emily σε αυτό το διαχρονικά ιταλικό look; Ένα λευκό σύνολο Moschino με μπλε πουά, AGL παπούτσια, τσάντα Alameda Turquesa και μαύρα γυαλιά ηλίου Carolina Herrera.

Στη Βενετία, το στυλ γίνεται ακόμη πιο ξεχωριστό. Η Fitoussi σχεδίασε ένα custom σετ Stine Goya, το οποίο η Εmily φορά στο επεισόδιο 10 με σκουλαρίκια Ridhi Asrani: μια δημιουργία με vintage αίσθηση αλλά σύγχρονη ματιά. «Η Lily το λάτρεψε», λέει. «Τυπώσαμε το ύφασμα στη Δανία, μας το έστειλαν και ράψαμε τα κομμάτια στο ατελιέ μας στο Παρίσι».
Όταν η Εmily επιστρέφει τελικά στο Παρίσι, η ντουλάπα της παραμένει τολμηρή αλλά αποκτά περισσότερη φινέτσα και ωριμότητα σε σχέση με προηγούμενες σεζόν. «Στη Ρώμη και τη Βενετία το στυλ της είναι πιο ρομαντικό και αισθησιακό, ενώ στο Παρίσι είναι πιο δομημένο», λέει η Fitoussi.
Το νέο της κούρεμα έδωσε ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία στον σχεδιασμό. «Τα κοντά μαλλιά μού επέτρεψαν να τολμήσω», σχολιάζει. «Την κάνουν πιο μοντέρνα, ήταν το ερέθισμα για νέες ιδέες, νέες σιλουέτες».

Ένα από τα αγαπημένα look της Fitoussi εμφανίζεται στο επεισόδιο 8: η Εmily πάει σε ένα πάρτι φορώντας navy μάλλινο σακάκι Barbara Bui και ασορτί culottes, ένα πουκάμισο Essentiel Antwerp, τσαντάκι Pierre Hardy και παπούτσια Valentino. «Ένα oversized σακάκι με μεγάλους ώμους και ρίγες, συνδυασμένο με hot pants στο ίδιο ύφασμα. Θηλυκό, δυνατό, λιγότερο ρομαντικό. Κυριάρχησε στον χώρο όταν μπήκε».
Οι υπόλοιπες γυναίκες της σειράς δεν πάνε πίσω σε εντυπωσιακές εμφανίσεις. Η κολλητή της Emily, Mindy Chen (Ashley Park), κάνει την είσοδό της στη σεζόν με ένα φανταχτερόg πράσινο σύνολο στο αεροδρόμιο. «Το lime green από την κορυφή ως τα νύχια ήταν ένα ισχυρό concept», λέει η Fitoussi. «Όταν εμφανίστηκε στο σετ, όλοι σταμάτησαν να μιλούν. Ήταν ξεκαρδιστικό».

Η Sylvie Grateau (Philippine Leroy-Beaulieu) ανεβάζει επίσης τα επίπεδα του στυλ, ιδιαίτερα σε μια σκηνή στη Βενετία όπου φορά ένα εντυπωσιακό chainmail φόρεμα από την The Attico. Παρά το βάρος του, επέμεινε να το φορά κατά τη διάρκεια μιας πολύωρης λήψης. «Μου είπε: Είναι βαρύ, αλλά είναι απόφασή μου. Θέλω να το φορέσω», θυμάται η Fitoussi. «Ήταν υπέροχο επάνω της».

Η εξέλιξη της Sylvie αντανακλάται μέσα από τα ρούχα: γίνεται πιο ανεξάρτητη, πιο δυνατή, αφήνοντας πίσω έναν γάμο που τη βάραινε, όπως συμβολικά και το chainmail φόρεμα. «Χρησιμοποιήσαμε υπέροχα κοστούμια και πολλά αρχειακά κομμάτια Alberta Ferretti», προσθέτει.

Περίπου το 40–50% των κοστουμιών φέτος είναι vintage arhive, ακολουθώντας μια ευρύτερη τάση της μόδας, από τα red carpets μέχρι την αγορά resale.
«Αυτά τα κομμάτια προέρχονται από εποχές όπου το γυναικείο σώμα ήταν στο επίκεντρο», λέει η Fitoussi. «Τα ρούχα ήταν όμορφα, κολακευτικά, φτιαγμένα για να ζεις μέσα τους. Νομίζω πως όλοι θέλουμε να επιστρέψουμε στην αυθεντικότητα του τι σημαίνει ένδυση».



