Η Kate Moss είναι η νέα μούσα του Jimmy Choo για την πιο πρόσφατη καμπάνια #INMYCHOOS της μάρκας.

Η καμπάνια, η οποία λειτουργεί ως franchise αφηγήσεων από τον Jimmy Choo, γιορτάζει τις γυναίκες που ξεχωρίζουν στη βιομηχανία μόδας και ψυχαγωγίας. Άλλα πρόσωπα που συμμετείχαν στην καμπάνια είναι η Sienna Miller και η Rosie Hungtington-Whiteley.

 

Η Moss, η οποία ίδρυσε το δικό της πρακτορείο μοντέλων το 2016, ποζάρει με τα τελευταία κομμάτια της μάρκας πολυτελείας, για το φθινόπωρο του 2020. Εκτός από τη φωτογράφιση της καμπάνιας, η Moss συμμετείχε σε μια αποκλειστική συνέντευξη με το εμπορικό σήμα. Μερικά από τα highlights του βίντεο περιλαμβάνουν και συμβουλές σταδιοδρομίας, τους τρόπους με τους οποίους το supermodel ξεπερνά τις αμφιβολίες του αλλά και το αγαπημένο της παπούτσι: ένα strappy ψηλοτάκουνο πέδιλο.

Η σταρ της τελευταίας καμπάνιας του Jimmy Choo δίνει επίσης το στίγμα για το τι μπορούμε να περιμένουμε τις επόμενες σεζόν από τη βρετανική μάρκα πολυτελείας. Bohemian πολυτέλεια η οποία ενσωματώνεται σε μια σειρά από κομψές τσάντες και παπούτσια.

Εκτός από τα strappy σανδάλια, άλλα αξιοσημείωτα στyλ στη συλλογή του Jimmy Choo για το φθινόπωρο του 2020 περιλαμβάνουν πολυτελή sneakers και μπότες, σε συνδυασμό με απλές αλλά κομψές δερμάτινες τσάντες.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below