Η Kim Kardashian λάνσαρε ένα νέο προϊόν στην Skims: σουτιέν με θηλές. Η ιδρύτρια της μάρκας δημιούργησε μια σειρά σουτιέν με προεξοχές στα cups που μοιάζουν με θηλές, για να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι όποια το φοράει είναι χωρίς σουτιέν (και κρυώνει). Η Kardashian μας ενημέρωσε για το λανσάρισμα του Skims Ultimate Nipple Bra με μια πιο αμφιλεγόμενη διαφήμιση: «Όσο ζέστη κι αν κάνει, εσείς πάντα θα νιώθετε κρύο» και «Σε αντίθεση με τα παγόβουνα, αυτές δεν πάνε πουθενά».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SKIMS (@skims)

Η Kardashian έχει ουσιαστικά φιλανθρωπικό στόχο με το προκλητικό σουτιέν της. Ανακοίνωσε ότι το 10% των κερδών από τις πωλήσεις θα πάει στο One Percent for the Planet, έναν διεθνή οργανισμό υπεράσπισης του περιβάλλοντος που ενθαρρύνει τις εταιρείες να δωρίσουν, όπως υποδηλώνει το όνομα, το 1% των ετήσιων εσόδων τους σε παγκόσμιους σκοπούς.

Η συνεργασία αποτελεί μέρος της διαρκούς δέσμευσης της SKIMS για την κλιματική αλλαγή και την προώθηση της τεχνολογίας αφαίρεσης άνθρακα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SKIMS (@skims)

Ένα σχόλιο στην ανάρτηση της μάρκας είπε: «Για μια στιγμή νόμιζα ότι ήταν Πρωταπριλιά, αλλά είναι Οκτώβριος», ενώ άλλοι θεώρησαν το βίντεο προσβολή για τη σοβαρότητα της τρέχουσας κατάστασης του περιβάλλοντος. Εν τω μεταξύ, άλλοι επαίνεσαν το προϊόν, σημειώνοντας ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο στις γυναίκες που νίκησαν τον καρκίνο του μαστού και πράγματι μια γυναίκα σχολίασε: «Μόλις πάλεψα με τον καρκίνο του μαστού και έχασα το δεξί μου στήθος, οπότε για μένα αυτό είναι ιδιοφυές! Ανυπομονώ να αποκτήσω ένα».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SKIMS (@skims)

Η πιο πρόσφατη καμπάνια είναι μια από τις πολλές νέες κυκλοφορίες για το Skims τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο πρόσφατα, η Kardashian επέλεξε αθλητές όπως ο Neymar Jr, ο Nick Bosa και ο Shai Gilgeous-Alexander για να ποζάρουν φορώντας μια σειρά ανδρικών ενδυμάτων Skims σε μια viral, πολυσυζητημένη καμπάνια.

«Η επέκταση στον χώρο των ανδρικών ενδυμάτων είναι ένα σημαντικό ορόσημο για τη μάρκα και μια απόδειξη της δέσμευσης της Skims να παρέχει λύσεις για όλους», δήλωσε η Kardashian. «Είμαι απίστευτα ενθουσιασμένη με αυτό το επόμενο κεφάλαιο για το Skims και ανυπομονώ να γνωρίσουν όλοι την καταπληκτική γκάμα προϊόντων μας».

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below