Αν είναι να κάνεις κάτι για πρώτη φορά, πρέπει να το κάνεις σωστά και φυσικά, να δημιουργήσεις αίσθηση. Τι καλύτερο λοιπόν, από το να επιλέξεις με κριτήρια αναγνωρισιμότητας, δημοφιλίας και ομορφιάς εκείνον που θα αναλάβει να σε εκπροσωπήσει;

Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν, ο οίκος Burberry επέλεξε τη Bella Hadid ως το πρόσωπο της παρθενικής του καμπάνιας για τσάντες και συγκεκριμένα για τη θρυλική Pocket bag που επαναπροσδιορίστηκε δια χειρός Ricardo Tisci. Έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού του ότι ο ιδρυτής Τhomas Burberry είχε επιλέξει ένα άλογο για το αρχικό επίσημο logo του οίκου, ο Tisci από όταν ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση «παίζει» πολύ με ό,τι έχει να κάνει με το βασίλειο των ζώων ως έμπνευση.


Σε μία σειρά φωτογραφιών και βίντεο λοιπόν, βλέπουμε στην προκειμένη λήψεις που πραγματοποιήθηκαν στο Λος Άντζελες από το δίδυμο Inez & Vinoodh με πρωταγωνίστρια τη Bella Hadid να ποζάρει σε ξύλινα κιβώτια και να κινείται γενικότερα στο χώρο ως αγριόγατα.

«Τα ζώα υπήρξαν πάντα μία δημιουργική εμμονή και υπογραφή δική μου, και ήταν τόσο υπέροχο να βλέπω τη Bella Hadid να το ενσαρκώνει ως ένας πάνθηρας. Έχει αυτή τη σφοδρή δύναμη και την ωμή θηλυκότητα που αντιπροσωπεύει τέλεια το πνεύμα των ζώων», εξήγησε σε γραπτή του δήλωση ο Tisci.

H τσάντα είναι πλέον διαθέσιμη σε διάφορα μεγέθη (από mini έως XL) και υλικά (καραβόπανο, δέρμα και φυσικά στο εμβληματικό καρό του οίκου).

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below