Η Chanel ξαναγράφει την ιστορία της στη Νέα Υόρκη, αυτή τη φορά όχι σε κάποιο επιβλητικό μουσείο ή σε ένα κλασικό παριζιάνικο σκηνικό, αλλά σε μια εγκαταλελειμμένη αποβάθρα του μετρό. Εκεί, στο 168 Bowery, ο Matthieu Blazy παρουσίασε την πρώτη του συλλογή Métiers d’Art, μετατρέποντας τη πιο καθημερινή διαδρομή της πόλης σε ένα φαντασμαγορικό σόου.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Από τη στιγμή που οι καλεσμένοι πέρασαν τα checkpoints μέσα στη βροχή και κατέβηκαν τις σκάλες, βρέθηκαν σε έναν κόσμο όπου το Παρίσι συναντούσε τη Νέα Υόρκη με πολύ ξεχωριστό τρόπο. Την ίδια ώρα, στην οθόνη έπαιζε το μικρού μήκους φιλμ του Michel Gondry με τους A$AP Rocky και Margaret Qualley, μια ρομαντική ωδή στο μετρό της πόλης.
Στην πρώτη σειρά, οι A$AP Rocky, Tilda Swinton, Kristen Stewart, Solange, G-Dragon, Linda Evangelista, Rose Byrne και Riley Keough συνυπήρχαν με τους ήχους των συρμών που περνούσαν δίπλα τους.
«Αυτός είναι ο σταθμός Chanel», είπε γελώντας η Jenny Slate, ενώ η Emily Ratajkowski παραδέχθηκε ότι «όλες οι γυναίκες που είμαι, μαμά, party girl, city girl, χωρούσαν σε αυτή τη διαδρομή».

Η συλλογή του Blazy είχε κάτι από σενάριο ταινίας. Δημοσιογράφοι των ’70s, businesswomen των ’80s, opera goers σε ballgown, φοιτήτριες, ακόμη και ένας απομονωμένος “Spiderman” της Times Square, όλοι έβρισκαν τη θέση τους σε αυτή την παλέτα χαρακτήρων.
Παράλληλα, η Gabrielle Chanel έκανε την επιστροφή της ως αόρατη μούσα: από το ταξίδι της στο Hollywood το 1931 για τα κοστούμια της ταινίας «Tonight or Never» μέχρι την προσωπική της λατρεία για το λεοπάρ και τις υφές τύπου Astrakhan. Ο Blazy δεν αντέγραψε το αρχείο αλλά το μετέφρασε σε κάτι απόλυτα σημερινό.

Το tweed έγινε πιο ελαφρύ, σχεδόν αέρινο. Τα animal prints πλέχτηκαν στο χέρι με νέα τεχνική. Τα ballgowns είχαν frayed edges που έμοιαζαν να κινούνται από μόνα τους. Τα μεταξωτά υιοθέτησαν την όψη του denim και τα πλεκτά μια ωδή στο αμερικανικό sportswear απέκτησαν μια απροσδόκητη πολυτέλεια.
Υπήρχαν και οι στιγμές καθαρού παιχνιδιού: τσάντες με coffee cups, looks γεμάτα με print σκύλων (“στη Νέα Υόρκη έχεις δύο αξεσουάρ: έναν σκύλο και έναν καφέ”, όπως είπε ο Blazy), και φτερά που έδιναν ένα uptown-meets-downtown twist.



