Η νέα καμπάνια της Gucci “Gift Giving” μας μεταφέρει στο πιο cool 80s πάρτι ανατρέποντας το κλασικό εταιρικό περιβάλλον. Σε μια περίοδο που οι κοινωνικές σχέσεις είναι κάπως τεταμένες, ευτυχώς για εμάς, ο ιταλικός οίκος είναι έτοιμος να καλύψει αυτό το κενό της κοινωνικής απόστασης, περνώντας ένα μήνυμα αλληλεγγύης, ευγενικής προσφοράς και οικολογικής συνείδησης.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci)

Υπό τη σαγηνευτική φωνή της Alison Moyet με το τραγούδι “Only you”, η Gucci διοχετεύει την εκλεκτή ατμόσφαιρα των γιορτών της δεκαετίας του ΄80 – glamour με πούλιες, πολύχρωμα κομφετί, νιφάδες χιονιού από χαρτί και βραδιές καραόκε – με ένα πλήθος εταιρικών χαρακτήρων που μεταμορφώνονται σε γοητευτικά party animals ντυμένα με την Epilogue συλλογή όταν το ρολόι χτυπά πέντε.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci)

Χωρισμένη σε δύο εποχιακά θέματα η συλλογή Gucci Gift Giving 2020 περιλαμβάνει άνετα υπερμεγέθη πλεκτά και κομμάτια  ready-to-party όπως fluid μίντι φορέματα, deux -pièces, ιδιαίτερα 80s σχέδια, καθώς και μια σειρά από εμβληματικές τσάντες που γίνονται ακόμα πιο εντυπωσιακές λόγω τον εορτών, όπως οι κλασικές bucket τσάντες και ώμου GG Marmont. Η genderless σειρά περιλαμβάνει επίσης μια εκλεκτική γκάμα αξεσουάρ με γυαλιά σε έντονο χρωματικά σκελετό σε ρετρό στιλ, κασκόλ και πόντσο μέχρι και bucket καπέλα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci)

Η Gucci λανσάρει επίσης μια νέα σειρά συσκευασιών τονίζοντας τη δέσμευσή του οίκου για βιωσιμότητα. Η συλλογή έχει κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου από προϊόντα βιώσιμης παραγωγής χαρτιού, ανακυκλωμένο πολυεστέρα και αναγεννημένο ή οργανικό βαμβάκι. Οι περίτεχνες πράσινες χάρτινες σακούλες και κουτιά έχουν παραχθεί από την αειφόρο διαχείριση δασικών πηγών, ενώ έχει χρησιμοποιηθεί μειωμένη ποσότητα μελανιού. Άλλωστε είναι καλό να γιορτάζουμε χωρίς να επιβαρύνουμε το περιβάλλον.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci)

Προσφέροντας πλήρη εμβάπτιση στο εορταστικό Gucciverse, ο πολυτελής οίκος κυκλοφορεί ένα νέο παιχνίδι Gucci Arcade στην εφαρμογή του ως συμπλήρωμα της καμπάνιας, εμπνευσμένο από το αγαπημένο Conga Master, καθώς και τρισδιάστατες εικονικές εμπειρίες.

Δες παρακάτω την καμπάνια.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below