Με αυστηρές γραμμές που ξαφνικά ξεσπούν σε υπερβολικά στολίσματα, η Max Mara για την σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026 παρουσιάζει έναν κόσμο γεμάτο αντιθέσεις. Ένα trench coat με αυστηρή ραφή αποκτά απρόσμενη θεατρικότητα χάρη σε ένα περίτεχνα διπλωμένο κολλάρο στους ώμους, που θυμίζει φύλλα ή το φτέρωμα ενός φανταστικού πουλιού. Μια αυστηρή pencil φούστα αποκτά δραματική κίνηση με έναν αέρινο όγκο στο ύψος των γοφών, σαν την επιβλητική «ουρά» κάποιου θαλάσσιου πλάσματος. Οργαντίνα κομμένη και διπλωμένη σε εκατοντάδες μικρά κομμάτια σχηματίζει μια φούστα που θυμίζει τα πέταλα ενός λουλουδιού. Τα χρώματα είναι απαλά, σχεδόν διάφανα.
Η συλλογή αποπνέει κάτι το αλλόκοσμα γοητευτικό, αλλά μόνο τόσο όσο χρειάζεται. Ζώνες-λάστιχα σε μαύρο, harness λεπτομέρειες, τσάντες και παπούτσια προσδίδουν μια αυστηρή λογική, αιχμηρή σαν το πνεύμα της Μαρκησίας ντε Πομπαντούρ. Άψογα ραμμένα σακάκια και χαμηλόμεσα παντελόνια φέρνουν το όραμα της Max Mara στο σήμερα.
«Εκτιμώντας την κομψότητα, τα γλυκά συναισθήματα και τη φαντασία περισσότερο από την αλήθεια και τους κανόνες αγνοώντας την αρετή και τις συμβάσεις για να ζήσεις την απόλαυση της στιγμής». Έτσι περιγράφει ο συγγραφέας Novala Takemoto το ροκοκό, υποστηρίζοντας πως η ουσία του δεν είναι άλλη από τον «απόλυτο ατομικισμό». Για εκείνον, το ροκοκό «ενσαρκώνει το πνεύμα του punk και του αναρχισμού περισσότερο από οποιαδήποτε φιλοσοφία».
Η Μαρκησία ντε Πομπαντούρ δικαίως κατέχει θέση στο πάνθεον των αξιοθαύμαστων γυναικών της Max Mara. Χωρίς αριστοκρατική καταγωγή, κατέκτησε ισχύ και επιρροή με το δικό της σθένος. Προστάτεψε καλλιτέχνες όπως ο Watteau και ο Boucher, ίδρυσε το εργοστάσιο πορσελάνης της Σέβρ, έλαμψε στα φιλοσοφικά σαλόνια συζητώντας με τον Βολταίρο και τον Μοντεσκιέ, ενώ ως ηθοποιός ανέβαζε έργα των Ρουσσώ, Μολιέρου και Ρασίν. Στήριξε, επίσης, με πάθος την αμφιλεγόμενη Εγκυκλοπαίδεια του Ντιντερό, συμβάλλοντας στη διάδοση ενός πιο φωτισμένου και ευτυχούς κόσμου.
Το Ροκοκό από τη γαλλική λέξη rocaille, που περιγράφει τα διακοσμητικά πετρώματα με κοχύλια σε σπηλιές και κήπους – αντλεί έμπνευση από τη φύση και την ασυμμετρία. Η γοητεία του 18ου αιώνα με τα cabinets de curiosités ζωντανεύει μέσα από prints που απεικονίζουν πλάσματα της στεριάς, της θάλασσας και του αέρα, φιλοτεχνημένα σαν μικρογραφίες πάνω σε στρώσεις αιθέριας οργαντίνας.
Παρακάτω όλα τα look της συλλογής:
Launchmetrics.com/Spotlight