Η boutique Luisa World Mykonos στο Nammos Village, στην παραλία της Ψαρρούς, συνεχίζει και φέτος τις καλοκαιρινές συνεργασίες με τα πιο hot brands διεθνώς, αυτή τη φορά με ένα exclusive pop–up από τον οίκο Moncler.
Το brand Moncler με τα εκατομμύρια φίλους σε όλον τον κόσμο, επέλεξε το Luisa World στη Μύκονο για να παρουσιάσει κατ’ αποκλειστικότητα για την Ελλάδα μια νέα collection, εμπνευσμένη από τη χαλαρή κομψότητα και τη ζωή στην παραλία, συνδυάζοντας ισορροπημένα την άνεση και τη λειτουργικότητα με την υψηλή αισθητική και τα premium ελαφριά υφάσματα, όπως το μακραμέ.



Με απαλές γραμμές και μια φίνα παλέτα λευκού, off–white, μαύρου και σκούρου μπλε, η συλλογή περιλαμβάνει και κάποια playful στοιχεία, όπως ένα print με μπλε καρχαρίες, χαρακτηριστικό της ανέμελης διάθεσης του φετινού resortwear της μάρκας. Αυτή τη σεζόν, το brand δίνει επίσης έμφαση στη θηλυκότητα, όπως φαίνεται στις γραμμές, στα μοτίβα και στα υλικά.


Εδώ και πενήντα χρόνια, τα καταστήματα Luisa World καταφέρνουν ούτως ή άλλως να είναι πάντα στο επίκεντρο, κερδίζοντας διαχρονικά την εμπιστοσύνη των πιο απαιτητικών fashionistas. Έτσι, το Σάββατο 7 Ιουνίου, το κατάστημα Luisa World Mykonos και η Moncler καλωσόρισαν πολλούς φίλους και πελάτες, οι οποίοι έφτασαν στην πιο διάσημη fashion boutique της Μυκόνου για ένα απογευματινό party που συνδύασε το γοητευτικό flair της μόδας με cocktail Grey Goose ALTIUS, την ultra premium βότκα με καταγωγή και DNA από τις γαλλικές Άλπεις.


Ανάμεσα σε πολλούς άλλους, εκεί ήταν το ζευγάρι Χριστίνα Μπόμπα και Σάκης Τανιμανίδης, οι fashion influencers Έβελυν Καζαντζόγλου και Κατερίνα Ευαγγελινού, καθώς και το μοντέλο με διεθνή καριέρα Εμιλιάνο Μάρκου, οι οποίοι παρέμειναν στο νησί όλο το τριήμερο, απολαμβάνοντας τη φιλοξενία του ξενοδοχείου Katikies Mykonos.
Τις ολοκληρωμένες συλλογές του οίκου Moncler μπορείτε να ανακαλύψετε στο luisaworld.com