Οι Dolce & Gabbana προκάλεσαν διαμάχες με την τελευταία καμπάνια τους στα social media. To σχεδιαστικό δίδυμο προετοιμαζόταν για την επίδειξη του στη Σαγκάη που ήταν προγραμματισμένη για χθες, Τετάρτη 21 Νοεμβρίου δημοσιεύοντας διάφορα βίντεο online με τα hashtag #DGLovesChina και #DGTheGreatShow. Η καμπάνια ωστόσο θεωρήθηκε ρατσιστική λόγω του ότι στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στα κινεζικά στερεότυπα.

Σύμφωνα με την Jing Daily, οι Dolce & Gabbana μοιράστηκαν τα βίντεο της καμπάνιας στη Weibo, την βασική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων της Κίνας, για να προωθήσει την επίδειξη της 21ης Νοεμβρίου. Κι ενώ πλέον έχουν αφαιρεθεί από την πλατφόρμα, παραμένουν ορατά στο Instagram. Στα κλιπ, μια ασιάτισσα αγωνίζεται να φάει ιταλικά φαγητά, όπως ζυμαρικά, πίτσα, και cannoli με chopsticks.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) on

Oι επικριτές υποστηρίζουν ότι η καμπάνια είναι προβληματική λόγω του ότι τα κινεζικά πολιτιστικά σύμβολα που χρησιμοποιήθηκαν στα βίντεο είναι απαρχαιωμένα και στερεοτυπικά. Η εμφάνιση του μοντέλου επίσης, καθώς και οι υπότιτλοι του βίντεο που ονόμαζαν τα chopsticks ένα εργαλείο που μοιάζει με “μικρό ραβδί”, έχουν κάνει πολλούς Κινέζους να αισθάνονται ότι οι Dolce & Gabbana κοροιδεύουν τονπολιτισμό τους. Το hashtag “Boycott Dolce” έχει αναφερθεί περισσότερες από 18.000 φορές το τελευταίο 24ωρο ενώ πολλοί χρήστες απαιτούν το εμπορικό σήμα να απολογηθεί.

https://twitter.com/dolcegabbana/status/1063758991531085824

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below