Ένα δημιουργικό ξεκίνημα σήμανε η συμμετοχή της Max Mara στο Πρωτοχρονιάτικο Κονσέρτο, που πραγματοποιήθηκε την 1η Ιανουαρίου 2022, στο θέατρο La Fenice στη Βενετία. Πρόκειται για μία καλλιτεχνική δράση που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2004 κι έγινε αμέσως εξαιρετικά δημοφιλής στο διεθνές κοινό. Σε ένα επιβλητικό σκηνικό, οι ζωντανές εμφανίσεις της ορχήστρας και της χορωδίας La Fenice εναλλάσσονται με μαγνητοσκοπημένες παραστάσεις χορού, σε μία σειρά από σημαντικές τοποθεσίες της πόλης. Για πρώτη φορά το ιταλικό brand ανέλαβε τον σχεδιασμό των κοστουμιών για τους χορευτές του Fondazione Nazionale della Danza / Aterballetto, προσφέροντας μία καινοτόμα οπτική σε κάποια από τα πιο εμβληματικά του κομμάτια, που αναδημιουργήθηκαν προς τιμήν της παράστασης.

courtesy of Max Mara, location courtesy of: Per gentile concessione della Fondazione Giorgio Cini/ Pier Nicola Bruno

Για την περίσταση ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Max Mara, Ian Griffiths, συνεργάστηκε με τον Diego Tortelli, χορογράφο της Fondazione Nazionale della Danza / Aterballetto. Πρόκειται για τη μοναδική 100% δημόσια εταιρία καλλιτεχνικής παραγωγής στην Ιταλία, η οποία εξυμνεί τον ιταλικό χορό παγκοσμίως, αλληλοεπιδρώντας με διαφορετικούς κόσμους, όπως το θέατρο, η τέχνη και η μόδα. Σε ένα πνεύμα συνεργασίας επινόησαν τα κοστούμια της Max Mara σε μία ευρεία γκάμα χρωμάτων: κίτρινο, κόκκινο, μπλε και πράσινο. Οι τέσσερις ζωηροί χρωματισμοί δημιουργούν την απαραίτητη θεατρική ένταση ενώ συνδέονται με τις τοποθεσίες στις οποίες ζωντανεύουν τα μπαλέτα, Fondazione Cini και Grassi.

courtesy of Max Mara/ Pier Nicola Bruno

«Ο Diego και εγώ ξεκινήσαμε να δουλεύουμε σε αυτό το project πριν δημιουργηθεί η χορογραφία. Αυτό μας έδωσε την πολύ συναρπαστική ευκαιρία να αναπτύξουμε την κίνηση σύμφωνα με τα φυσικά χαρακτηριστικά των ρούχων. Οι περιορισμοί που δημιουργούνται από τα κοστούμια, ιδιαίτερα στα παλτό, είναι που γεννούν τον χορό. Νομίζω ότι γενικά λειτουργεί αντίστροφα. Η έμπνευσή μου ήταν να δημιουργήσω ρούχα που θα μπορούσε να δει κανείς στο δρόμο, αλλά σε μπλοκ χρωμάτων που έρχονται σε αντίθεση με τις ιστορικές τοποθεσίες. Το παν είναι να κάνεις το συνηθισμένο εξαιρετικό», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Ian Griffiths.

courtesy of Max Mara/ Pier Nicola Bruno

Η φιλοσοφία της universal ενδυμασίας, όπου η γυναικεία γκαρνταρόμπα συναντά την αντρική, σηματοδότησε την αφετηρία για μία σειρά από tank tops συνδυασμένα με σορτς ή καλοραμμένα παντελόνια, καθώς και κάπες, γιλέκα, σακάκια και παλτό, συμπεριλαμβανομένων των παγκοσμίου φήμης Teddy Bear και μίας νέας εκδοχής του wrap coat, με τη ζώνη να γίνεται ιδιαίτερα μακριά και να μετατρέπεται σε στοιχείο για τον χορό. Σε μία εκλεπτυσμένη ανάμειξη του στυλ, οι άντρες χορευτές φόρεσαν τα σακάκια της Max Mara, που έχουν παραδοσιακά σχεδιαστεί για γυναίκες, ενώ οι γυναίκες χορεύτριες εγκατέλειψαν την κλασική tutu και ανασηκώθηκαν στις πουέντ τους, ντυμένες με παντελόνια από οργάντζα, που πέτυχαν να ανακαλύψουν το κομψό σώμα και τις χαριτωμένες κινήσεις τους.

courtesy of Max Mara, location courtesy of: Palazzo Grassi – Punta della Dogana, Venezia/ Pier Nicola Bruno

Το Πρωτοχρονιάτικο Κονσέρτο του 2022 στη Βενετία αποτέλεσε μία συμπαραγωγή με την ιταλική κρατική τηλεόραση και η μετάδοση έγινε από το κανάλι Rai 1. Σκηνοθετήθηκε από τον μαέστρο Fabio Luisi και συμμετείχε η σοπράνο Pretty Yende, ο τενόρος Brian Jadge, καθώς και ο χοράρχης Alfonso Caiani.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below