Αν και πολλοί από εμάς δεν έχουμε συνέλθει από τις γιορτές και από το ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς, ο Alessandro Michele, ο creative director της Gucci, φαίνεται πως όχι μόνο συνήλθε, αλλά εμπνεύστηκε κιόλας από αυτή. Για να είμαστε ακριβείς η έμπνευσή του ξεκίνησε από την κινεζική Πρωτοχρονιά (25/1), ή αλλιώς το έτος του ποντικιού κι έτσι δημιούργησε την τελευταία συλλογή του. Και ποιος είναι ο καλύτερος πρωταγωνιστής γι’ αυτή την καμπάνια από το πιο διάσημο ποντίκι στον κόσμο;

Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στη Disneyland υπό το φακό του σκηνοθέτη Gummo Harmony Korine, με την καλλιτεχνική διεύθυνση του Christopher Simmonds και την κινεζική ηθοποιό και ambassador του οίκου, Ni-Ni, σε μια σειρά εμπνευσμένη από τα vintage signature κομμάτια της Gucci.

Παράλληλα, υπάρχει ένα teaser βίντεο με φόντο το κάστρο της Sleeping Beauty, στο οποίο τα μοντέλα πηγαίνουν βόλτα με το “μαγικό φλιτζάνι” φορώντας τα δημοφιλή bucket hats του οίκου για να προστατευτούν από το νερό.

Η συλλογή είναι ήδη διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της Gucci.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below