Η τρίτη σεζόν του δημοφιλούς podcast The Sex Ed, που αυτή τη φορά είναι σε συνεργασία με τη Gucci, θα έχει πρώτο φιλοξενούμενο τον δημιουργικό διευθυντή του ιταλικού οίκου, Alessandro Michele.

Βρίσκεται στο στο στούντιο (προ COVID-19 εποχή, εννοείται) μαζί με την δημιουργό και οικοδέσποινα του podcast, Liz Goldwyn και μιλάει για την παιδική ηλικία του στη Ρώμη, τις ταινίες του Fellini και αποκαλύπτει τη σέξι πλευρά του.

Σε συνέχεια των συζητήσεων για το πώς η σεξουαλικότητα και οι οργασμοί συνδέονται με τη φύση και την ανθρωπότητα, ο σχεδιαστής εξηγεί επίσης τους τρόπους με τους οποίους η μόδα και το σεξ είναι αλληλένδετες. «Νομίζω ότι ένας σχεδιαστής σε αυτή την εποχή σημαίνει κάτι περισσότερο από ‘εκείνος που αποφασίζει το μήκος μιας φούστας΄” λέει στην Goldwyn. “Δεν με νοιάζει αν έχεις το σωστό μήκος στο φόρεμά σου. Με ενδιαφέρει περισσότερο η ιδέα ότι φαίνεσαι ο εαυτός σου! ”

View this post on Instagram

Following our recent posts on Gucci social media accounts to support the World Health Organization’s #Covid19 information for the health and safety of the community, we are resuming normal posting with a focus on health and well-being. Gucci is partnering with The Sex Ed podcast for Season 3. An intersection of sex, health and consciousness, the podcast is born from The Sex Ed’s digital platform which has a mission to inspire conversations around sexual wellness and explore the ways sexuality is experienced and expressed. Episodes feature host Liz Goldwyn (@goldilocksg) in conversation with clinical experts across sexual medicine fields and reproductive health, as well as cultural voices, artists and influencers that are shaping the dialogue around sex education, sexuality, gender, entertainment and wellness. Illustrated animation of Liz Goldwyn wearing #GucciEyewear, and the #GucciOrgasmique Horsebit bag both from the #GucciSS20 collection by @alessandro_michele by @instagrandmaw for @blkwmnanimate x @TheSexEd. Listen to The Sex Ed podcast through swiping up in our Stories #TheSexEdxGucci #AlessandroMichele

A post shared by Gucci (@gucci) on

Η είδηση ​​ακολουθεί την ανακοίνωση του οίκου ότι θα παραχωρήσει τα κοινωνικά του δίκτυα στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας ως μέσο για την περαιτέρω διάδοση των δημόσιων ανακοινώσεων σχετικά με τον κορωνοϊό καθώς και για τη συνέχιση των προσπαθειών του για την εξάλειψη της νόσου.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below