Ένα σωρό βιομηχανίες και εταιρείες έπρεπε φέτος να προσαρμοστούν λόγω πανδημίας και να δουλέψουν από το σπίτι και από αυτές δε θα μπορούσαν να εξαιρεθούν ούτε τα μοντέλα που δουλεύουν για μεγάλους οίκους. Αντί λοιπόν να προχωρήσει στη δημιουργία μιας «παραδοσιακής» καμπάνιας, ο διευθυντής δημιουργικού της Gucci, Alessandro Michele και ο Christopher Simmonds εμπιστεύθηκαν στις πιο αγαπημένες τους μούσες της πασαρέλας όχι μόνο να ποζάρουν στο σπίτι τους για την collection Φθινόπωρο/Χειμώνας, αλλά και ουσιαστικά να παράγουν ολόκληρο το project από μόνες τους.

Τα μοντέλα που συμμετείχαν, μεταξύ των οποίων οι Amanda Ljunggren, Aaron Aguiar, Lamine Lo, Hannah Vincent και Vaquel επιμελήθηκαν μόνα τους μακιγιάζ και μαλλιά, τράβηξαν τις λήψεις επίσης μόνα τους χρησιμοποιώντας διάφορες συσκευές όπως κινητά και κάμερες μιας χρήσης, ενώ κατάφεραν επίσης να καταγράψουν εαυτούς να τραγουδούν τον «ύμνο» της Britpop των Supergrass «Alright».

Στο βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστούν τα μοντέλα, τα παρακολουθούμε σε δραστηριότητες σπιτιού όπως να φτιάχνουν καφέ, να σκουπίζουν, να δίνουν φιλιά στις γάτες τους και σε μερικές λιγότερο συνηθισμένες, όπως να κάνουν skate σε εσωτερικό χώρο, να βάζουν κραγιόν πάνω σε φρούτα, να παίζουν άρπα και να βάζουν φωτιά σε… πορτοφόλια.

H καμπάνια ονομάζεται The Ritualκαι βασίζεται στην ιδέα της τελευταίας επίδειξης του Gucci που μετέφερε τους φανς του στα παρασκήνια μιας καμπάνιας που διήρκεσε 12 ώρες livestream.

Δείτε τη:

 

Creative Director: Alessandro Michele

Art Director: Christopher Simmonds

Photographer/Director: models

Hair stylist: models

Make up: models

 

Music credits:

“Alright” Supergrass

(Gareth Coombes, Daniel Goffey, Michael Quinn)

© 1995 EMI Music Publishing Italia Srl on behalf of EMI Music Publishing LTD

(P) 1995 The Echo Label Limited, a BMG Company, courtesy of BMG Rights Management (Italy) srl

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below