Από το 2016 που ανέλαβε τα ηνία του Dior μέχρι σήμερα η Μαρία Γκράτσια Κιούρι έχει φρεσκάρει τη signature αισθητική του οίκου, ενώ συνεχίζει να αποτίει φόρο τιμής στους προκατόχους της. Το να θυμάσαι σημαίνει να μπορείς να επαναπροσδιορίζεις. Πενήντα χρόνια μετά την έξαρση της καλλιτεχνικής δημιουργικότητας και του κινήματος του 1968 η Κιούρι επαναπροσδιότισε τους σχεδιαστικούς κώδικες ψάχνοντας την αυθεντικότητα στην κληρονομιά του οίκου. Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα της φετινής σεζόν, που οι παρατηρητικές fashion editors ξεχώρισαν πριν από μερικούς μήνες κατά τη διάρκεια του σόου στο Παρίσι, είναι η iconic τσάντα σε σχήμα σέλας. Παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1999 στην SS2000 συλλογή του Τζον Γκαλιάνο για τον οίκο και σε χρόνο dt βρέθηκε στα χέρια της elite της μόδας αλλά και της Κάρι Μπράτσο.

Η logomania, η ανάγκη για εμφανές branding σε ρούχα και αξεσουάρ που κυβέρνησε τον κόσμο της μόδας στα τέλη της δεκαετίας του 2000, τέθηκε και πάλι σε πλήρη ισχύ εδώ και ένα χρόνο. Διαχρονική και μοντέρνα η saddle bag με το χρυσό μονόγραμμα D να κρέμεται σαν γούρι είναι σήμερα τρόπαιο για τις συλλέκτριες συγκινήσεων που έχουν να κάνουν με μικρούς θησαυρούς της μόδας. «Θεώρησα ότι η AW18-19 συλλογή ήταν η κατάλληλη ευκαιρία για να ξαναζωνταέψω αυτή την τσάντα-αριστύργημα.Πιστεύω ότι αυτό το iconic σχέδιο της σύγχρονης ιστορίας του οίκου είναι το τέλειο αξεσουάρ για κάθε στυλιστικό δίλημμα της καθημερινότητας. Πραγματικά, είνια η τσάντα που φοριέται με τον ίδιο τρόπο όπως ένα πουκάμισο ή ένα τζάκετ και είναι τόσο πρακτική όταν συνδυάζεται με φαρδύ ιμάντα που σχεδόν ξεχνάς ότι τη φοράς. Σχεδιάστηκε ελαφρώς μεγαλύτερη και σε μεγάλη ποικιλία χρωμάτων, υφών και μοτίβων, και σαν χαμαιλέων προσαρμόζεται σε όλες τις περιστάσεις», δήλωσε η Μαρία Γκράτσια.