Η UGG παρουσιάζει την καμπάνια “Iconic Feeling” για τη σεζόν FW25, μια σύγχρονη ιστορία που συνδέει τη δημιουργικότητα, την καλλιτεχνική ελευθερία και τον τρόπο που ο σημερινός άνδρας αντιλαμβάνεται το στιλ και την άνεση. H UGG που γεννήθηκε μέσα στην surf κουλτούρα εξελίχθηκε σε παγκόσμιο σύμβολο για κάθε άνδρα που ζει με δυναμικό ρυθμό. Στην καμπάνια πρωταγωνιστεί ο Central Cee, ένας από τους πιο επιδραστικούς καλλιτέχνες της παγκόσμιας rap σκηνής, που ενσαρκώνει την ενέργεια, την αμεσότητα και το σύγχρονο street attitude. Με το προσωπικό του ύφος να καθορίζει τις τάσεις, ο Central Cee γίνεται το πρόσωπο της ανδρικής συλλογής της UGG, αποδεικνύοντας ότι η αυθεντικότητα δεν χρειάζεται κανόνες, μόνο χαρακτήρα.

Στο επίκεντρο της ανδρικής συλλογής βρίσκεται το Classic Ultra Mini Weather Hybrid Boot, ένα σύγχρονο upgrade στο iconic σχήμα των Classic Ultra Mini. Με ανθεκτικά, υδροαπωθητικά υλικά και βελτιωμένη σόλα για σταθερότητα στην πόλη, το Weather Hybrid Boot είναι σχεδιασμένο για άνδρες που απαιτούν πρακτικότητα χωρίς να κάνουν καμία παραχώρηση στο στυλ. Η χαρακτηριστική UGG άνεση παραμένει ο πυρήνας του, κάνοντάς το ιδανική επιλογή για ολόκληρη τη μέρα. Δίπλα του, το Classic Ultra Mini Boot διατηρεί το διαχρονικό χαρακτήρα που έχει γίνει συνώνυμο της UGG: minimal αισθητική, premium υλικά και η αίσθηση χαλαρής πολυτέλειας που το καθιστούν staple για καθημερινά looks, από denim μέχρι πιο athleisure συνδυασμούς.

Classic Ultra Mini Weather Hybrid Boot

 

Classic Ultra Mini Boot

 

Tasman

 

Την τριάδα των ανδρικών icons συμπληρώνει το Tasman II, ένα μοντέλο που κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος στη σύγχρονη ανδρική γκαρνταρόμπα. Με slip-on σχεδιασμό, ανανεωμένη σόλα και το χαρακτηριστικό braid detail στο κολάρο, το Tasman II φέρνει την απόλυτη άνεση στο καθημερινό off-duty στιλ, ιδανικό για μετακινήσεις, ταξίδια ή χαλαρές στιγμές στην πόλη. Και τα τρία μοντέλα ενσωματώνουν τα signature στοιχεία της UGG: την Twin Seam ραφή, το Sun Logo στη σόλα, τα προσεκτικά επιλεγμένα υλικά και την ανθεκτική κατασκευή, που παραμένουν σταθερά σε κάθε εποχή.

H καμπάνια “Iconic Feeling” υπενθυμίζει ότι ο αυθεντικός σχεδιασμός και το χαρακτηριστικό feeling της UGG ανήκουν σε όλους. Η FW25 συλλογή δείχνει ότι τα διαχρονικά σχέδια δεν μένουν ποτέ στάσιμα· εξελίσσονται, ανανεώνονται και ξαναγράφουν τι σημαίνει σύγχρονο ανδρικό στυλ σήμερα-ένα στυλ που ξεκινά πάντα με άνεση και καταλήγει σε προσωπική έκφραση από το πρώτο βήμα.

Η νέα συλλογή της UGG είναι διαθέσιμη στο UGG Store (τηλ. 211 10 88 163) επί της Αναγνωστοπούλου 4 στο Κολωνάκι, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Αποκλειστικός αντιπρόσωπος της UGG σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία & Βουλγαρία είναι ο Όμιλος Φάις

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below