Κόκκινο του πάθους… Αυτό ήταν το χρώμα που υπερίσχυσε φυσικά όταν η διακοσμήτρια εσωτερικού χώρου Μπάμπι Σλόαν ανέλαβε την επιμέλεια του νεοαποκτηθέντος βικτωριανού σπιτιού της Κλερ και του Ζοζέφ στο Κένσινγκτον. Η ερωτική αρμονία ανάμεσα στο ζευγάρι των Γάλλων συγκίνησε και ενέπνευσε την Μπάμπι: μετά από πολλά χρόνια γάμου και έξι παιδιά, συνέχιζαν να αφήνουν ο ένας στον άλλον σημειώματα με γλυκόλογα παντού στο σπίτι. Για να υπογραμμίσει την εμμονή τους με το κόκκινο, η Μπάμπι αποφάσισε να το βάλει πάνω στο μαύρο, χρώμα σήμα κατατεθέν της δουλειάς της σε όλα τα πρότζεκτ που υπογράφει. «Βρίσκω πως έχει την ιδιότητα να αναδεικνύει την εικόνα των αντικειμένων, να δίνει ένταση στα χρώματα. Είναι κάτι σαν το eye-liner που δίνει έμφαση στο βλέμμα». Αυτά τα δύο χρώματα στολίστηκαν με ρομαντικά μοτίβα, ενώ πανοραμικά τοπία… άνθισαν στους τοίχους, στις κουρτίνες και στους πάγκους. Σε συνεργασία με τον αρχιτέκτονα Μπρούνο Καρόν, η Μπάμπι φρόντισε να διατηρήσει, αποκαταστήσει και να αναπαράγει όλα τα χαρακτηριστικά του σπιτιού που φανερώνουν τη βικτωριανή του ταυτότητα, από τις καμάρες μέχρι τα δοκάρια, τις κιονοστοιχίες και τα περβάζια.
«Εχω ανάγκη να στηρίζομαι σε μια ιστορία», σημειώνει. Πέρα από την ιστορία αγάπης της Κλερ και του Ζοζέφ, υπάρχει όλο αυτό το ρομαντικό πνεύμα που χαρακτήριζε τον μισό 19ο αιώνα και που εκείνη θέλει να μεταφράσει. Για παράδειγμα, πραγματικά δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσει ανεκμετάλλευτο αυτό το παραβάν μέσα στην κυρίως κρεβατοκάμαρα, που το μετέτρεψε σε μπουντουάρ για την Κλερ. Αντιθέτως η Μπάμπι έδωσε στο κομμάτι μια ακόμη πιο προσωπική χροιά, χρησιμοποιώντας γραφίδα για να γράψει πάνω του ένα μήνυμα του Ζοζέφ προς την αγαπημένη του, τοποθετημένο έξυπνα πάνω σε ένα από τα διακοσμητικά φύλλα του παραβάν. Μια ιστορία αγάπης με καλό τέλος…

Αριστερά: Συνδυασμός στυλ και εποχών. Έπιπλο-σήμα κατατεθέν του design των 60s η πολυθρόνα «Ribbon» του Pierre Paulin για την Artifort, γκρι καναπές, Jonathan Adler. Χαμηλό τραπέζι και σκαμνάκια, India Mahdavi. Πάγκος καλυμμένος με φλοράλ ριχτάρι, Liberty of London. Κουρτίνες φτιαγμένες από δαντέλες από εσώρουχα, Maison Hurel. Χαλί «Apollo», Eichholtz. Ιταλικό πολύφωτο 60s αγορασμένο στις Βρυξέλλες.
Δεξιά: Στον πάνω όροφο, η πρόσβαση στο μπουντουάρ της Κλερ γίνεται από τη σκάλα, αλλά και μία πόρτα μέσα στην κυρίως κρεβατοκάμαρα. Αυτά τα διαχωριστικά με ντεκόρ του 18ου αιώνα («La Musique», Papiers de Paris) προσθέτουν ακόμη μεγαλύτερη ρομαντική αύρα στο χώρο. Έπιπλα κατά παραγγελία, Haegy. Στο πάτωμα μοκέτα «Πάνθηρας με τριαντάφυλλα», Bambi Sloan Studio.

Στον πρώτο όροφο η τραπεζαρία συνεχίζει τη συμφωνία πάθους που συναντήσαμε στην είσοδο. Η απόχρωση Rouge «Million de dollars» του Benjamin Moore. Αριστερά και δεξιά από το τζάκι δύο ντουλάπια φτιαγμένα κατά παραγγελία, Haegy. Καρέκλες και τραπέζι από την υπαίθρια αγορά του Saint-Ouen. Καράφες και πρες παπιέ που προσφέρθηκαν ως δώρο γάμου.

Φτιαγμένες κατά παραγγελία από την Haegy οι μπλε προσόψεις των ντουλαπιών στην απόχρωση «Sailor’s Sea» του Benjamin Moore και νεροχύτης Belfast Sinks, με έμπνευση από τα μικρά σπίτια στην εξοχή. Μια μικρή δόση αγγλικής εξοχής ενισχυμένη από την ταπετσαρία «Camoufleurs», της Maison Milliet. Πάνω στον πάγκο εργασίας από μαύρο γρανίτη της Ζιμπάμπουε: φλιτζάνια, Bernardaud, τσαγιέρα από ταξίδι στην Ιαπωνία και δίσκος από το Liberty of London. Φωτιστικά «PH 5» του Poul Henningsen για την Louis Poulsen, αυθεντικά μοντέλα αγορασμένα από την έκθεση Puces du Design.
«Το πάτωμα-σκάκι σε άσπρο μαύρο, Mosaic del Sur, έχει τοποθετηθεί διαγώνια για δείχνει ακόμα πιο κομψό», εξηγεί η Μπάμπι Σλόαν. Μαύρο τραπέζι σχεδιασμένο από την ίδια. Φωτιστικά «PH 5» του Poul Henningsen από τον Louis Poulsen, το αυθεντικό μοντέλο, αγορασμένα από την έκθεση Puces du Design στο Παρίσι. Καθρέφτης που κάνει εφέ υδραργύρου, Ateliers CSD.

Αριστερά: Το δωμάτιο των ονείρων, η κυρίως κρεβατοκάμαρα του σπιτιού είναι ντυμένη με μία ταπετσαρία ενός πανοραμικού φρέσκο, το «Malmaison» από το Papiers de Paris, που δημιουργήθηκε με βάση το έργο του Ογκίστ Γκαρνερέ «Περίπατος των κυριών της τιμής στη Ριβιέρα». Πολύφωτο και απλίκες αγορασμένα από παλαιοπωλείο. Σατέν κάλυμμα κρεβατιού, Le Monde Sauvage. Κομοδίνο, Bambi Sloan Studio.
Δεξιά:  Το μπάνιο των κοριτσιών τις βυθίζει στην καρδιά του παραμυθιού του Λιούις Κάρολ με την ταπετσαρία «Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων», από το House of Hackney, και την κουρτίνα μπάνιου «Λευκό Κουνέλι» της Artsy Pumpkin. Συσκευή για να θερμαίνεις τις πετσέτες και υδραυλικά εξαρτήματα, Imperial Bathrooms.

Ρεπορτάζ αγοράς: CHRISTINE PIROT-HEBRAS, Κείμενο: VALERIE CHARIER, Φωτογραφίες: ALEXANDRA MEURANT

Το θέμα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Marie Claire, τεύχος 378, Δεκέμβριος 2020.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below